Aviseringar
Rensa alla

Brand New New Album


Ämnesstartare

Ha, jo.

Daisy

Brand News nya album.
Jag är nog lite besviken.
Tror jag.
Åsikter?


   
Citera

Jaaaa jag med. Det är inte alls samma känsla längre känns det som! Det är bara konstigt... typ bright eyes-aktigt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Jaaaa jag med. Det är inte alls samma känsla längre känns det som! Det är bara konstigt... typ bright eyes-aktigt.

konstigt är ordet, men typ "you stole" är EXAKT som gamla BrandNew-låtar, bara alldeles -för- likt...


   
SvaraCitera

fracklitteratur:

konstigt är ordet, men typ "you stole" är EXAKT som gamla BrandNew-låtar, bara alldeles -för- likt...

Alltså nu kan det vara för att jag fortfarande har alkohol i systemet men jag fattar inte vad du tycker nu. Menar du att bortsett från den låten, så har dom ändrat sound? Fast ändrat sound kanske var att ta i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Alltså nu kan det vara för att jag fortfarande har alkohol i systemet men jag fattar inte vad du tycker nu. Menar du att bortsett från den låten, så har dom ändrat sound? Fast ändrat sound kanske var att ta i.

Vissa låtar är konstiga, typ Vices & Be gone, men andra låter exakt som låtar de redan gjort. Typ You Stole.


   
SvaraCitera

fracklitteratur:

Vissa låtar är konstiga, typ Vices & Be gone, men andra låter exakt som låtar de redan gjort. Typ You Stole.

Jaha okej. Jag kan inte sluta tänka på bright eyes. Så hela skiten suger. Inte för att bright eyes suger, men för att brand new inte ska låta så.
Aja ja, det är synd, en besvikelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

besvikelse

sant sant


   
SvaraCitera

Jaha...


   
SvaraCitera

JA precis "Jaha..."

Du kommer typ inte få andra svar än sånna, för UMare har så jävla kass och inskränkt musiksmak. [zzz]


   
SvaraCitera

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Du kommer typ inte få andra svar än sånna, för UMare har så jävla kass och inskränkt musiksmak

tss, jag märkte det[ops]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera