Aviseringar
Rensa alla

BRÅVALLA!!


Ämnesstartare

hmm, tack för svar alla, får kanske tänka över det lite, jävligt synd då det var såå många jätte bra artister :/ 

H


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bätre att sitta hemma o kolla på dem än att känna hur radom ppl juckar mot en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Bätre att sitta hemma o kolla på dem än att känna hur radom ppl juckar mot en

Gör verkligen folk det?… det lät ju lagom lockande Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heddan00:

Gör verkligen folk det?… det lät ju lagom lockande Shockerad

Var på Lalleh, fullt med folk, inträngd, 4 st 180 cm killar framför och en tjej som juckade mot mig. Då var jag 13 , gick därifrån ganska snabbt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänta till ni blir äldre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Var på Lalleh, fullt med folk, inträngd, 4 st 180 cm killar framför och en tjej som juckade mot mig. Då var jag 13 , gick därifrån ganska snabbt

hmm, lät ju inte så trevligt… känns inte som något man skulle vilja göra frivilligt….


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galen

Heddan00:

hmm, lät ju inte så trevligt… känns inte som något man skulle vilja göra frivilligt….

ta med en vuxen tex mor din som liksom checkar men endå inte hänger på din axel direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
Galen
ta med en vuxen tex mor din som liksom checkar men endå inte hänger på din axel direkt

Låter faktiskt som en riktigt bra idé, men mor min skulle aldrig gå med på det, fast ja hon skulle ju ännu mindre gå med på att jag åker dit utan henne haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heddan00:

Låter faktiskt som en riktigt bra idé, men mor min skulle aldrig gå med på det, fast ja hon skulle ju ännu mindre gå med på att jag åker dit utan henne haha

sig att du vill "hänga lite" med henne och din kompis o sånt och att du skulle tycka det var trevligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

sig att du vill "hänga lite" med henne och din kompis o sånt och att du skulle tycka det var trevligt 

Joo, okej det låter bra, tack för tipset!


   
SvaraCitera