Aviseringar
Rensa alla

BRÅVALLA '14 - Eftersnacket


dazed:

Fan vad jobbigt att behöva jobba med något så havererat, lite som att vara tågvärd på SJ.

mjo, veckan har väl inte varit optimal precis.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

mjo, veckan har väl inte varit optimal precis.

Men fan, kul?  Många timmar eller?


   
SvaraCitera

dazed:

Men fan, kul?  Många timmar eller?

Många timmars jobb blev det, men var ledig efter 20 i fredags så hann se massa band då, + jobbade natt igår så hann se Bastille på dagen = så jäkla nöjd.

Hur fungerade bandet för dig? Fungerade ditt chip från början? Fick du köa mycket? Var du där alla dagar eller bara en dag?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Många timmars jobb blev det, men var ledig efter 20 i fredags så hann se massa band då, + jobbade natt igår så hann se Bastille på dagen = så jäkla nöjd.

Hur fungerade bandet för dig? Fungerade ditt chip från början? Fick du köa mycket? Var du där alla dagar eller bara en dag?

Gött, funka ju inte alls, var där över torsdagen, fick köa läääänge för att komma in.


   
SvaraCitera

dazed:

Gött, funka ju inte alls, var där över torsdagen, fick köa läääänge för att komma in.

Aj då, då var du där den dagen allting kaosade med kassorna, förstår att du är negativt inställd då. De andra dagarna tycker jag att det fungerade mycket bättre med chipet, minus att en del chip inte fungerade som de skulle.

Ja, köerna var sjuka.


   
SvaraCitera

Någon som såg you me at six/the kooks? Isf, vad tyckte ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gunar1234567890:
Någon som såg you me at six/the kooks? Isf, vad tyckte ni?

Jag såg The kooks, måste erkänna att jag nog aldrig hört de förr men de var riktigt bra måste jag säga! 🙂
Hör dom gärna igen!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

”I live for this shit, I die for this shit, I am the best at this shit, I am Kanye motherfucking West, I am Yeezus!”. Det är bara att hålla med."

Det är bara att hålla med.

Det är bara att hålla med.

Det är bara att hålla med.

Det är bara att hålla med.
Det är bara att hålla med.Det är bara att hålla med.Det är bara att hålla med.Det är bara att hålla med.Det är bara att hålla med.Det är bara att hålla med.Det är bara att hålla med.Det är bara att hålla med.Det är bara att hålla med.*

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ


   
SvaraCitera