Aviseringar
Rensa alla

Brev från Violine till UM


Violine:

Det var utav privata själ och jag vågade inte göra annat dock var jag säker på att jag inte ville lämna um heller så det var den kompensationen jag gjorde. 🙂

Fan, privatliv är också töntigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Fan, privatliv är också töntigt!

Haha, du kan ha en poäng i det mr Dan. 🙂 Känner jag dig som fler namn btw?


   
SvaraCitera

Violine:

Haha, du kan ha en poäng i det mr Dan. 🙂 Känner jag dig som fler namn btw?

Nej tror inte det, har haft några värdelösa troll men inte mer än så.


   
SvaraCitera

Violine:

Trodde du att jag skulle lämna er bara sådär? Nej någon måste ju se efter er. ^_^

Se efter mig, så ser jag efter dig. [cute][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Nej tror inte det, har haft några värdelösa troll men inte mer än så.

Men samma visningsbild va?

kulturmarxisten:

Se efter mig, så ser jag efter dig.

Låter som en trevlig deal. 🙂


   
SvaraCitera

Violine:

Men samma visningsbild va?

Nej har alltid haft samma nick och vb, aldrig på annat konto.


   
SvaraCitera

Ursäkta er så hemskt mycket, men hur fan kan man ha hängt här i x antal år och inte veta något eller vara ens lite förvirrad vad gäller Dan? Bara några veckor räcker ju, så vet man! Ffs!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Nej har alltid haft samma nick och vb, aldrig på annat konto.

Bra för din visningsbild är solklar för mig, har aldrig varit superbra på namn. 🙂 Hur kan vi ha gått om varandra? Brukar ha bra koll på oldies. 🙂

Storchen84:

Ursäkta er så hemskt mycket, men hur fan kan man ha hängt här i x antal år och inte veta något eller vara ens lite förvirrad vad gäller Dan? Bara några veckor räcker ju, så vet man! Ffs!

Dunno, jag har inte koll på alla längre, förr i världen hade jag det men inte längre. 🙂


   
SvaraCitera

Violine:

jag har inte koll på alla längre

Detta är ej en giltig ursäkt[no-no]Dan är Dan, Dan behöver man inte ha koll på, han bara tvingar sig in i ens psyke, inkräktar hur mycket man än försöker stänga honom ute, han bara hänger där som ett grått orosmoln och bara är Dan the man[no-no][no-no][no-no]

[ops]

[love]


   
SvaraCitera

Violine:

Hej Internet!! 🙂 Dig har jag inte sett på år och dar! 😀

[cool]

hängde inte här på länge sen hängde jag här igen pga. orsaker som den hemliga um-kraften som suger åt sig folks själar


   
SvaraCitera

Mmmmmhm


   
SvaraCitera

Ååh vad roligt med små filmer! Du borde få med dig davve i ett par också!! [badgrin][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Detta är ej en giltig ursäktDan är Dan, Dan behöver man inte ha koll på, han bara tvingar sig in i ens psyke, inkräktar hur mycket man än försöker stänga honom ute, han bara hänger där som ett grått orosmoln och bara är Dan the man

Hhaahaha, har kanske bättre psyke än dig då grabben. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Mmmmmhm

Mhmm. [love]

nubbie:

Ååh vad roligt med små filmer! Du borde få med dig davve i ett par också!!

Skadar ju inte att fråga men känner jag min grabb rätt så vet jag nog vad svaret blir. 🙂


   
SvaraCitera

Violine:

Skadar ju inte att fråga men känner jag min grabb rätt så vet jag nog vad svaret blir. 🙂

Förutsätter inte att det blir enkelt för dig :$


   
SvaraCitera