Aviseringar
Rensa alla

Brevvägg?


Ämnesstartare

Jag har en stor tom vägg som inte innehåller något annat än en båt-termometer och en tavla med kärlek.
Jag fick en idé om att skapa en brevvägg där, för att fylla ut. Tror ni det skulle kunna bli bra?
Jag har inga exceptionella brev att sätta upp, men en del som ser fina ut i alla fall.
Det känns trist att låta breven ligga i en låda. [sad]

Om jag känner mig väldigt ambitiös kan jag kanske tom skaffa brevvänner så att jag får nya brev att sätta upp hela tiden.
Alternativt tvinga min pojkvän att skriva kärleksbrev till mig jätteofta.


   
Citera

... okej?
HAHAHA

[love]


   
SvaraCitera

Alltså, en liten varning kommer här:

När jag var 14-15 hade jag en tom och tråkig vägg så jag satte upp tidningsurklipp (ex bilder, ord, bildade meningar, drinktips) och det var rätt snyggt. MEN när jag skulle flytta ur det rummet och rev ner allt blev det inte så fint [no-no]
Det följde med tapet [blush]

BARA SÅ DU VET!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

BARA SÅ DU VET!

Jag är ytterst medveten om farorna med att sätta upp oinramade saker på väggarna, jag bodde själv i ett rum som praktiskt taget var tapetserat med bilder förut. Det var inte fint när de åkte ner. [zzz]
Men jag har lärt mig av mina misstag och tänker inte tejpa utan använda sådana där fina... Vad hetere... Häftstift. [smile]

Jag har tänkte köpa en stor plansch med en ko på och sätta upp men jag har inte hittat någon, och det börjar kännas tråkigt. [sad]

mopsen:

... okej?
HAHAHA

Vado? [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag är ytterst medveten om farorna med att sätta upp oinramade saker på väggarna, jag bodde själv i ett rum som praktiskt taget var tapetserat med bilder förut. Det var inte fint när de åkte ner. [zzz]

Nej, det såg hemskt ut. Eller gör fortfarande, men nu är det mammas sovrum [blush]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Men jag har lärt mig av mina misstag och tänker inte tejpa utan använda sådana där fina... Vad hetere... Häftstift. [smile]

Då blie ju hål.. Fast det är nästan bättre. I vissa fall (iaf om man sätter häftstiftet snett) så kan man dra med fingret på det så syns inte hålet ens..

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag har tänkte köpa en stor plansch med en ko på och sätta upp men jag har inte hittat någon, och det börjar kännas tråkigt. [sad]

Haha [love] Det hade ju varit rätt fint annars


   
SvaraCitera

Anar jag händelsevis inspiration från min vykortsvägg?


   
SvaraCitera

Hoppas du sätter upp mitt brev i så fall [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Då blie ju hål.. Fast det är nästan bättre. I vissa fall (iaf om man sätter häftstiftet snett) så kan man dra med fingret på det så syns inte hålet ens..

Jag tror inte att det blir lika fult om jag tröttnar och tar ner det som det hade blivit av tejp. Mina väggar är dessutom skrovliga, så små hål skulle nog inte synas så mycket. [smile]

I love Lucy:

Haha [love] Det hade ju varit rätt fint annars

Ja. Jag har hittat några iofs, men de är så dyra och jag har inga pengar.
Och så vet jag inte om jag bara vill ha random kossa på en äng eller om jag vill ha en fin av Andy Warhol. [mad]

Hampie:

Anar jag händelsevis inspiration från min vykortsvägg?

Hm, nej det kan jag inte påstå. Kanske undermedvetet isåfall. [blush]

schizofrenutter:

Hoppas du sätter upp mitt brev i så fall [blush]

Klart jag kommer, du hade ju målat fin teckning på mig och Mario, måste sätta upp det. [cute]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Hm, nej det kan jag inte påstå. Kanske undermedvetet isåfall. [blush]

Ja. Det måste det vara!


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Mina väggar är dessutom skrovliga, så små hål skulle nog inte synas så mycket. [smile]

Dåså ;D

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag har hittat några iofs, men de är så dyra och jag har inga pengar.
Och så vet jag inte om jag bara vill ha random kossa på en äng eller om jag vill ha en fin av Andy Warhol. [mad]

Andy Warhols konst är ju ätt underbar.. Antar att du menade dessa? 🙂


   
SvaraCitera

Då kan ju alla läsa dina privata brev [sad][sad][sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Ja. Det måste det vara!

Attans, jag trodde ju att det var min egen fantastiska idé. [sad]

I love Lucy:

Andy Warhols konst är ju ätt underbar.. Antar att du menade dessa? 🙂

Ja. Gillar den kossan väldigt mycket. [love]


   
SvaraCitera

Men fett smart om du lägger upp ett asstort ark som du klistrar på alla brev! 🙂 Då kan du ha det med dig överallt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Då kan ju alla läsa dina privata brev [sad][sad][sad][sad][sad][sad][sad]

Jag har aldrig någon som kommer på besök ändå. [smile]
Dessutom står det inte saftigt och snuskigt i mina brev. De flesta roliga är från UMare som skriver "Hej, gillar dig, heido". [zzz]
Jag hade tyckt att det hade varit en ännu bättre idé om jag haft personliga kärleksbrev och sådant, det hade varit kul att bli ständigt påmind. [smile]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja. Gillar den kossan väldigt mycket. [love]

Jag med. 🙂 Gillar honom öht iofs. 🙂


   
SvaraCitera