Aviseringar
Rensa alla

Brevväxla?


Ämnesstartare

Hej! Det här kommer helt random från ingenstans men är det någon där ute som vill brevväxla? Kan vara på datorn eller via brev. Allting går bra, men helst folk mellan typ 10- 16. Jag själv är 14 nästa år! [smile] Hoppas ngn är intresserad[crazy]


   
Citera

Nä jag är för gammal [crazy]


   
SvaraCitera

bajsbulle lol


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!

Dock passar jag inte in i åldersspannet du uppger. Jag skulle kunna bli din pedofilbrevvän. Älskar att skriva brev. Dessutom kan jag sända dig fruktansvärt obehagligt överarbetade brev! Kan brodera brev och skriva skrivmaskinsbrev och göra tidningsurklippsbrev och klorofyllskriftsbrev...

Välj mig, välj mig! Fast nu förtar jag mig nästan i tanken redan, ofta jag är såpass energisk. [blush]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Dessutom kan jag sända dig fruktansvärt obehagligt överarbetade brev! Kan brodera brev och skriva skrivmaskinsbrev och göra tidningsurklippsbrev och klorofyllskriftsbrev...

Ooooh [cute]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Ooooh

När jag var ung, en gång för länge sedan, och svarade på dessa brevvänsannonserna fick jag alltid svar, ty jag skrev alltid sådana hemskt överarbetade brev. He va' tider. [blush]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

När jag var ung, en gång för länge sedan, och svarade på dessa brevvänsannonserna fick jag alltid svar, ty jag skrev alltid sådana hemskt överarbetade brev. He va' tider. [blush]

Jag hade en brevvän en gång i tiden, men det hon skrev intresserad mig inte så jag gav upp. Ångrar det idag. [sad]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Jag hade en brevvän en gång i tiden, men det hon skrev intresserad mig inte så jag gav upp. Ångrar det idag.

Jag tre brevvänner. Två slutade svara mig, jag slutade svara en. Ingen utav dem kunde stava, det retade mig litet. Jag tycker att det mesta är intressant, gillar att bli delgiven tråkiga vardagsanekdoter. [blush]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Välj mig, välj mig! Fast nu förtar jag mig nästan i tanken redan, ofta jag är såpass energisk. [blush]

vill breva me dig!


   
SvaraCitera

vem vill brevväxla me en bajsbulle


   
SvaraCitera

[badgrin]


   
SvaraCitera

ennie:

vill breva me dig!

vågar jag det.......... är så kär i dig tänk om du börjar HATA mig om du inte tkr om mina brev....


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

ag tre brevvänner. Två slutade svara mig, jag slutade svara en. Ingen utav dem kunde stava, det retade mig litet. Jag tycker att det mesta är intressant, gillar att bli delgiven tråkiga vardagsanekdoter. [blush]

Vill skicka ett brev till dig nu bara för att dela med mig av min handstil! (Och för att få skicka något till norrlandet.) [cute]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Vill skicka ett brev till dig nu bara för att dela med mig av min handstil! (Och för att få skicka något till norrlandet.)

Sänd mig brev! Sänd mig brev! PM:ar dig min adress!


   
SvaraCitera