Aviseringar
Rensa alla

Brevväxling


Ämnesstartare

Har alltid velat ha nån o skriva brev med. Inte mejl och sånt opersonligt över nätet, utan riktiga brev där man kan se hur den andre skriver och vänta på att ett brev ska komma... Inte så dyrt heller, ett frimärke tror jag kostar 6kr eller nåt 🙂

Är det någon som är intresserad? Jag är 16 år, tjej, bor i gbg, gillar att skriva historier (skriva? det var ju otippat haha), sjunga och läsa riktigt grymma kärlek/fantasy/skräck-blandade böcker!! Lever för sånt haha 🙂

Letar efter kille/tjej som är i samma ålder som jag själv (15-17) - hellre äldre än yngre, varför vet jag inte 🙂

Skriv if you're interested!


   
Citera
Ämnesstartare

ja vill d ja bor i sthlm ja jillar mest å spela wow. ja spelar även cod modern warfare om du jillar d.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

ja spelar även cod modern warfare om du jillar d.

Kan inte säga att jag gillar sånt där haha :p har försökt spela men inte min grej, mer min brors som spelar just exakt nu!!! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

goda_jordgubbar:

mer min brors som spelar just exakt nu!!! 🙂

ok, tror du han vill brev växla me mej lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

ok, tror du han vill brev växla me mej lr?

Vet inte, han är 11 år 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

goda_jordgubbar:

Vet inte, han är 11 år 🙂

k [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

goda_jordgubbar:

sånt opersonligt

Skickar du mycket sms? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

Skickar du mycket sms?

Njae.. Om det finns nån intressant att prata med så 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah låter intressant, gillar analoga människor, har dock svårt att hänge mig åt saker så det blir nog inte en tillfredsställande brevväxling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

goda_jordgubbar:

Njae.. Om det finns nån intressant att prata med så 🙂

Key xD Undrade bara eftersom du tyckte mejl var opersonligt xD Tycker det är lika med sms 😛 Dock inte med brev [wink]

dazed:

ah låter intressant, gillar analoga människor, har dock svårt att hänge mig åt saker så det blir nog inte en tillfredsställande brevväxling.

Kunde inte sagt det bättre själv. Låter väldigt intressant, men har ingen aning om hur länge det skulle vara. Kanske går miste om något skit kul [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skäms för mycket för min handstil[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

Kunde inte sagt det bättre själv. Låter väldigt intressant, men har ingen aning om hur länge det skulle vara. Kanske går miste om något skit kul [tard]

Antagligen, gillar inte ansvar osv även om det är säkert vore väldigt intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För övrigt älskar jag också skriva, speciellt om det finns något bra tema. I jämförelse med dig älskar jag spela musik, sjunga är kul när jag är ensam eller står i duschen...[cute] Tror ju inte att många andra skulle tycka det var vidare kul om jag sjöng [rolleyes] Trots att jag sjöng i kör en gång för länge sedan. Däremot att läsa är jag inte vidare bra på. Men kanske kan ersättas med film som jag mer eller mindre lever för [crazy]. Tränar en del, sportar en del; allt ifrån att segla till att åka skidor. Dock inte på någon tävlingsnivå. Den tiden är förbi.

Varför skriver jag det här? -För att jag älskar skriva [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

har dock svårt att hänge mig åt saker så det blir nog inte en tillfredsställande brevväxling

Vad synd =/ Men man vet ju aldrig hur det blir när man väl börjar, kanske man inte kommer kunna sluta med det [smile]

teensoundman:

Kanske går miste om något skit kul

Ja sms är väl ganska opersonligt men väldigt vanligt. Brev är annorlunda, spännande och... hm, ja, man måste väl börja för att veta resten 🙂

Panda:

Skäms för mycket för min handstil

Äsch, det ska du inte göra. Det är bara du som har den handstilen och det gör oss alla annorlunda (bl.a) och med brev blir det bara intressant för man bildar ju omedvetet uppfattningar om varann genom att se/läsa det man får. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

goda_jordgubbar:

Vad synd =/ Men man vet ju aldrig hur det blir när man väl börjar, kanske man inte kommer kunna sluta med det [smile]

Ja å andra sidan gillar jag ju att skaffa mig beroenden av olika slag. Det är ett dilemma of sorts.


   
SvaraCitera