Aviseringar
Rensa alla

Brist på samtalsämne


Ämnesstartare

Yo!

Börjat komma på allt färre o färre saker att prata om med min tjej. Vi gör allt färre saker ihop nuförtiden och jag börjar tro att det kommer bli ett slut inom en snar framtid om inget händer snarast.

Vet dock inte vad jag ska hitta på, någon av er som varit med om detta problemet?

OBSERVERA! att jag INTE tänker lämna henne! [no-no]


   
Citera
Ämnesstartare

Mm fattar, hon släpper inte till lika ofta längre[sad] det beror på att hon säkert ligger med andra, tjejer brukar göra så[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tss nej hon är inte sån det vet jag helt säkert! 😛


   
SvaraCitera

gör något gemensamt som ni kan prata mkt om. Spela WoW eller knarka ihop tror jag skulle göra susen.


   
SvaraCitera
time
 time

fantaexotic:

Tss nej hon är inte sån det vet jag helt säkert! 😛

Hur länge har ni varit tillsammans? Låter inte som att ni är så värst gamla... [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata om stjärnbilder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Hur länge har ni varit tillsammans? Låter inte som att ni är så värst gamla... [party]

Vi har varit tillsammans i 4.5månader ungefär [bigsmile]

Skentrevlig:

gör något gemensamt som ni kan prata mkt om. Spela WoW eller knarka ihop tror jag skulle göra susen.

Hahahah. Jag är inte riktigt den personen som har sådana kontakter och slutade spela wow för ca 1.5 månad sen [tard]


   
SvaraCitera

när jag ej vet vad jag ska prata om berättar jag om min dag/saker som hänt mig osv

problem solved


   
SvaraCitera
time
 time

fantaexotic:

Vi har varit tillsammans i 4.5månader ungefär

Men jag ser inte riktigt problemet. Ni kan väl prata om filmer/böcker/nyheter ni läst i tidningen, något roligt ni sett på internet? Finns ju tusentals miljoner biljoner saker att diskutera om man är öppen för förslag.


   
SvaraCitera