Aviseringar
Rensa alla

Bristningar


Ämnesstartare

Hejsan! Nu är det såhär att jag har bristningar på höfterna och ca 10 cm ner på låren.. Jag är verkligen inte överviktig, är 180cm och väger 65 kg. Och är 14 år. Vad kan man göra åt bristningarna? går det att få bort? Tacksam för svar!! [smile]


   
Citera

testa att spackla igen det[smile]


   
SvaraCitera

Ingenting, egentligen. Men hjälper lite att smörja in dem med bodylotion.


   
SvaraCitera

Äh, skit i dom bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ingenting, egentligen. Men hjälper lite att smörja in dem med bodylotion.

Okej tack(:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Äh, skit i dom bara.

inte så lätt :p


   
SvaraCitera

batmaan:

inte så lätt :p

Jodu kära vän, det är faktiskt aslätt. Varenda jävel har bristningar och ingen annan bryr sig om dina bristningar så varför ska du bry dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

testa att spackla igen det

[y][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

testa att spackla igen det

[y][love]


   
SvaraCitera

batmaan:

är 180cm

wow.. du är jättelång! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSoppa:

wow.. du är jättelång! [tard]

haha ja tyvärr :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Jodu kära vän, det är faktiskt aslätt. Varenda jävel har bristningar och ingen annan bryr sig om dina bristningar så varför ska du bry dig?

Ja vissa bryr sig mer än andra kanske? Alla har inte världens bästa självförtroende.


   
SvaraCitera

batmaan:

haha ja tyvärr :p

erkänn att du ska bli modell! [cute]


   
SvaraCitera

batmaan:

Ja vissa bryr sig mer än andra kanske? Alla har inte världens bästa självförtroende.

Skaffa dig bättre inställning så är det lättare att inte bry sig. Försök inte inbilla mig att du måste bry dig för att du är som du är. [zzz]


   
SvaraCitera

har bristningar på höfterna också, ingen förutom jag har sett dem och reagerat på dem. Har superskinny höfter som knappt ens kan räknas som höfter.

for the record så har även min smala pojkvän bristningar på höfterna... Ingen bryr sig om dina bristningar. De skulle kunna sitta på värre ställen. Du är snygg som du är!


   
SvaraCitera