Aviseringar
Rensa alla

Bristningar åt helveeeeeete.


Ämnesstartare

Alltså jag blir så jävla irriterad! Nu är det så att jag har fått bristningar på stjärten och på mina ljumskar. Jag vågar inte lita på google då alla källor skriver olika.... finns det någon här som VET och kan ge svar?
skulle vara så himla tacksam.
Jag är bara 15 och tänker inte gå runt i bikini i sommar med dessa fula märken. Går dem bort? Och isf, hur? Jag har lagt på mig ganska mycket sedan jag slutade träna och röra på mig oså, men jag har absolut inte gått över normalvikten för tjejer i min ålder och längd. Och dessutom så växter jag som Hulken i längden också. Men ja... hur gör jag för att få bort dem?! Orkar inte prata med mina vänner om det då det enda dem pratar om är vikt, utseende och sånt och jag själv stör mig på det


   
Citera

Alla har bristningar, mer eller mindre. Speciellt tjejer. Vänj dig, du kommer säkerligen att få fler.
Har en massa. Går runt i bikini och är jättesnygg ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Alla har bristningar, mer eller mindre. Speciellt tjejer. Vänj dig, du kommer säkerligen att få fler.
Har en massa. Går runt i bikini och är jättesnygg ändå

Mina är röda. Det ser ut som att jag blöder. När min syster hade sett det trodde hon att jag hade skurit mig själv. Grym inställning har du iaf, får väl bara ta och leva med dem iaf [y]


   
SvaraCitera

jevlar:

Mina är röda. Det ser ut som att jag blöder. När min syster hade sett det trodde hon att jag hade skurit mig själv. Grym inställning har du iaf, får väl bara ta och leva med dem iaf [y]

Okunnig syrra! Fast jag trodde också det när jag var yngre iof.
Men lovar, nästan alla har dem. Oroa dig ej, de bleknar sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Okunnig syrra! Fast jag trodde också det när jag var yngre iof.
Men lovar, nästan alla har dem. Oroa dig ej, de bleknar sen.

Haha, tack så mycket! [smile]


   
SvaraCitera

Tycker bristningar är snyggt, är rätt praktiskt.


   
SvaraCitera

Det är väldigt normalt och de bleknar med tiden.


   
SvaraCitera

De flesta kvinnor som genomgått puberteten har bristningar. De försvinner inte men de blir blekare med tiden. Blir inte direkt något man tänker på efter ett tag.


   
SvaraCitera

Nachac:

praktiskt.

hur då?


   
SvaraCitera

Du kan säga att det är en skattkarta!


   
SvaraCitera
smisk

tror alltid jag har mer bristningar än vad jag faktiskt har, trots att jag är så fet. är lite fail som människa.


   
SvaraCitera

strykjärn ska vara riktigt effektivt har jag hört talas[party]


   
SvaraCitera

Har bristningar både på längden och höjden, de bleknar med tiden och typ alla har det.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

hur då?

Att tycka det är snyggt, menar jag. Eftersom många får dem och istället för att se det som något negativt gillar jag det. Precis som det är praktiskt att gilla ringar under ögonen.


   
SvaraCitera

Nachac:

Att tycka det är snyggt, menar jag.

jaha [blush]
trodde du menade att bristningar var praktiska..


   
SvaraCitera