Aviseringar
Rensa alla

bristningar ?><


Ämnesstartare

Jag undrar om någon vet om man kan få bristningar pga att man har gått ner i vikt ?

Har börjat träna kampsport nu i någon månads tid, tränar ganska hårt 3 gånger i veckan och vet att jag inte har gått upp i vikt. Men för någon vecka sen såg jag att jag hade fått bristningar på magen och har aldrig haft det där förr


   
Citera
Ämnesetiketter

Hormoner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HuPu:

Jag undrar om någon vet om man kan få bristningar pga att man har gått ner i vikt ?

Ja om man går upp eller ner i vikt väldigt fort så kan det leda till bristningar ja. Huden hinner inte riktigt med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Ja om man går upp eller ner i vikt väldigt fort så kan det leda till bristningar ja. Huden hinner inte riktigt med.

Okay tack! för läste någonstans att man inte kunde få det pga viktminskning. Därför jag började undra 🙂


   
SvaraCitera

Kan nog oxå bero på att du sträckt för mycket på just den delen av kroppen tror jag.
Jag fick bristningar på armarna efter att ha lyft tyngder som var lite för tunga för mig just då. Huden hängde inte riktigt med då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Huden hängde inte riktigt med då.

Dock kan det väl vara i kombination med viktminskning/viktökning?

Kanske var att du gått upp i muskelmassa och att din hud inte hängde med riktigt när du sedan lyfte tyngre grejer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Senor osv tar mycket längre tid att träna än muskler, därför ska man ta det försiktigt.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Kanske var att du gått upp i muskelmassa och att din hud inte hängde med riktigt när du sedan lyfte tyngre grejer?

Tror inte det då det skedde när jag gjorde det första gången 😛
Jag kände hur det sträckte sig men såg inte förrän på kvällen att det var bristning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Jag kände hur det sträckte sig men såg inte förrän på kvällen att det var bristning.

Aaa kej kej det är väl olika.
Verkar dock inte som TS har lyft några betydande vikter på det senaste [party]


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Verkar dock inte som TS har lyft några betydande vikter på det senaste [party]

ne men sträckte för mycket på magområdet under kampsporten. kanske 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

ne men sträckte för mycket på magområdet under kampsporten. kanske 🙂

Möjligheten finns givetvis. Kan säkert vara en kombination av de båda.


   
SvaraCitera

Du kan ha fått en random hormonkick som framkallat bristningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hormoner alternativt viktnedgång. Är de röda/rosa/vita?


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Är de röda/rosa/vita?

Är det någon skillnad?
Läste någonstans att de först är lila, sen röd/rosa, sen vita. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Har sexiga bristningar om någon vill kolla.


   
SvaraCitera