Aviseringar
Rensa alla

Bristningar (Kille).


Ämnesstartare

Tjenare, jag har ett problem.
Jag har fått bristningar vid midjan.
Det är på sidorna och framme vid magen.
Jag har haft på ryggen innan (konstigt) men dem försvann.
Upptäckte att jag fått en ny bristning som syns ganska tydligt lite under navlen.
Jag är inte direkt tjock eller något och har inte gått upp massa kilo snabbt.
Jag är ca 1.87m och väger 80-83 KG.

Jag undrar om det är någon mer som har detta och undrar om det finns någon salva eller något man kan fixa från apoteket som kan hjälpa att om inte ta bort dem göra dem mindre synliga..

OBS! Vet inte om det var rätt "forum" att skriva i.. så om det är fel kan väl en admin flytta tråden.


   
Citera
Ämnesetiketter

Tråden flyttad från Forum PLUS/Skönhet, Utseende och Mode


   
SvaraCitera

Tyvärr finns det inte så mycket man kan göra åt bristningar. Det som är positivt är att de bleknar med tiden.


   
SvaraCitera

De flesta människor har lite bristningar någonstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har också små bristningar, men bryr mig inte så värst om dem. Däremot så tycker jag det är underligt då jag inte gått upp i vikt:/

Men de syns knappt, sitter på insidan utav låret, små små vita bristningar. Snyggt när man blir brun[smile] då syns de mera.

Perfekt att skrämma bort folk med.


   
SvaraCitera

HighParadise:

Perfekt att skrämma bort folk med.

[love]


   
SvaraCitera

Hurpass mycket bristningar? en mindre mängd får väl iallafall nästan alla människor någonstans på kroppen. Däremot om hela magen har brustit i princip och ser ut som ett krig, så har du möjlighet att använda laserbehandling. Skulle dock gissa att du får betala ett sånt ingrepp ur egen ficka,men är bristningarna mörka så funkar det att bleka dom till samma färg som huden omkring.

Men ärligt talat så har typ alla bristningar nånstans. Jag har på Överarm/armveck och Armhåla/bröst. 🙂


   
SvaraCitera

på mej brister bara kläderna när jag spänner mina biceps[cute]


   
SvaraCitera

kebu12:

på mej brister bara kläderna när jag spänner mina biceps

Såpass?[rolleyes] Haha[bigsmile]


   
SvaraCitera

WaterTiger:

Såpass?[rolleyes] Haha[bigsmile]

[wink]


   
SvaraCitera

Bristningar kommer inte bara av snabb tänjning av hud utan även av hormoner.


   
SvaraCitera