Aviseringar
Rensa alla

Bröllop


Ämnesstartare

Halloj! HUr hade du velat att ditt bröllop skulle vara?
(Om du gifter dig alltså).

Själv hade jag velat(om jag gifter mig)att det ska vara utomhus, md mycket plats för grillning, lekar och bollsporter och där det finns utebastu 🙂
Så man får ha kläder och skor så man kan vara med på lekarna och sporterna. Visst får man komma finklädd om man vill men då kan man inte vara med och spela och leka. Sen efter alla ätit, så tar man och badar bastu och dricker öl och tar det lugnt och pratar om allt mellan himmel och jord. [bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Image

http:/​/www.fourseasons.com/image_library/KOH/KOH_073_320x400_web-large.j​​pg

yesplease


   
SvaraCitera

Lantto:

Halloj! HUr hade du velat att ditt bröllop skulle vara?

Skulle aldrig gifta mig även om jag hade möjlighet.


   
SvaraCitera

Jag skulle nog vilja att jag och min respektive hade en sådan ceremoni ifred, möjligen med ett par nära gemensamma vänner som vittnen och sällskap.. Vi skulle väl kanske vara finklädda, käka lite god mat, sen ta en veckas ensamtid och mysa och ta det lugnt.

Personligen blir jag bara stressad och mår dåligt av att behöva ta hem folk på partyn och sånt, tror att just ett stort bröllop skulle vara ett riktigt skräckscenario... Prestationsångest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lantto:

HUr hade du velat att ditt bröllop skulle vara?

Oj [bigsmile] haha!

Svensexa och möhippa så det dånar om det.

Själva cermonin blir ju borgligt och då vill jag att det ska vara utomhus. Har inte bestämt om det ska vara på en sommrig dag eller en vacker solig höst med fina färger på träden. Det ska vara med familj och släkt, nära vänner och våra egna arbetskollegor.

Sen är det mottagning (heter det så?) med god mat och fin tårta, festligt med roligheter, lekar och nice sent inpå natten i princip.

Vore nice blir det smekmånad i Thailand där jag kan träffa resten av släkten och sen ha mysigt där också.


   
SvaraCitera

Finkläder , nära och kära , fin dag .


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera