Aviseringar
Rensa alla

Bröst


Ämnesstartare

undrar bara om det finns någon som vet hur man får de perfekta brösten.. hehe.. Alltså, än har jag knappt några för jag haft/har ätstörningar och då har de försvunnit..
Undrar också hur man kan få en perfekt kropp med snygga bröst m.m får inte träna allt för mycket pga mina ätstörningar. Och de jag försöker komma till är "fler saker" menmen.. får man hängbröst om man har BH eller om man inte har det? Jag har hört flera säga olika , men vad är det korrekta?

Och, perfekt kropp, hur ska man få det? alltså, dvs. slank mage, normalt stora bröst, ja.. jag måste ju verkligen äta ordentligt så jag börjar växa på längden igen. har stannat i min korta läng 150 jättelänge så jag måste få i mig mer näring så jag växer.

Om de är ngn som nu förstår mig, hoppas någon vet hur jag ska lyckas få en snygg kropp, men inte träna för mkt eller utsätta min ätstörning ännu mer..

Tacksam för svar!


   
Citera

definiera "perfekt" plz


   
SvaraCitera

weed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försöka bli av med din ätstörning. ät ordentligt och träna några gånger i veckan. då borde din kropp bli fin. hur dina bröst kommer se ut kan du nog inte styra så mycket över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med din mor eller någon du litar på[y]


   
SvaraCitera

Du kan inte göra annat med brösten än att operera dem. De ser ut som de gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

definiera "perfekt" plz

Runda, fasta, inte hängiga.. Ja svårt att förklara, men ungefär lika stora som små honungsmeloner, inte alls så stora.. fasta, inte hängiga, släta..

godkänd:

försöka bli av med din ätstörning. ät ordentligt och träna några gånger i veckan. då borde din kropp bli fin. hur dina bröst kommer se ut kan du nog inte styra så mycket över.

Okej, tack, men vet ngn något om man får hängbröst om man använder bh mkt eller får man det om man INTE använder?


   
SvaraCitera

Chilla, män älskar bröst oavsett vad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stentuff:

Chilla, män älskar bröst oavsett vad.

inte om man har mindre än A kupa :S har INGENTING typ.


   
SvaraCitera

malinn:

inte om man har mindre än A kupa :S har INGENTING typ.

Hett

malinn:

men vet ngn något om man får hängbröst om man använder bh mkt eller får man det om man INTE använder?

Förmodligen om man använder BH


   
SvaraCitera

malinn:

inte om man har mindre än A kupa :S har INGENTING typ.

Hur gamal är du? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahh chilla. brost ar inte saaa viktiga. [zzz]
och du kan inte forandra hur de ser ut iallafall.


   
SvaraCitera

tja alla


   
SvaraCitera

man föds med snygga bröst. Eller ja, de kommer väl efter ett tag.


   
SvaraCitera

malinn:

nte om man har mindre än A kupa :S har INGENTING typ.

har inga bröst när jag ligger på rygg


   
SvaraCitera