Aviseringar
Rensa alla

Bröst


Ämnesstartare

Purr Purr:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Ser fejk ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liknande, mer äkta. Det där ser inte helt rätt ut.


   
SvaraCitera

hm, något är fel här. Kanske att det är en Y-sträck imitten... så blir det väl ändå aldrig om man inte har bh? Har aldrig sett det... ser skumt ut.
Eller är det jag som är ett freak of nature med bröst utplacerade som en hammarhajs ögon... ? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

easycure:

Eller är det jag som är ett freak of nature med bröst utplacerade som en hammarhajs ögon... ?

nejnejnej, det ska inte se ut så där, du är normal!


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

nejnejnej, det ska inte se ut så där, du är normal!

puh* [smile]


   
SvaraCitera

Purr Purr:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Helt klart fejk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill ta dem [blush]


   
SvaraCitera

Helt klart fejk! [n] Av photoshopvana ser jag alla massor av fel som man borde klara av att fixa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man lutar sig lite bakåt och har naturliga bröst, är det väl ändå logiskt att de inte ser ut som att man har push-up på sig.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Om man lutar sig lite bakåt och har naturliga bröst, är det väl ändå logiskt att de inte ser ut som att man har push-up på sig.

Nej men den där bilden är photoshopad... Brösten är inklistrade man kan se felen -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prickigsocka:

Nej men den där bilden är photoshopad... Brösten är inklistrade man kan se felen -.-

Tänkte fråga dig varför du har en sådan avatar om du är bra på photoshop men antar att det kan tas som stötande.


   
SvaraCitera

nej då lugnt. Fattar inte vad du pratar om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Purr Purr:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

[tard]

prickigsocka:

nej då lugnt. Fattar inte vad du pratar om?

Tror vad hon försöker säga är att du vet ingenting om vad du talar om, för att om någon har stora skillz i photoshop så har man i regel också snygga avatarer.

Till skillnad från dig, så lyssna på de som jobbat med programmet ett tag och fortsätt försöka med det själv så kommer du nog inse snart hur fel du haft i denna tråd.

Dold text: A final note; du borde sluta vara så självsäker när du inte är 100% på din sak, vilket du omöjligt kan vara i detta fall.


   
SvaraCitera

Purr Purr:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Ja, fast minimala sådana. Så egentligen ångrar jag mig och säger nej.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Tror vad hon försöker säga är att du vet ingenting om vad du talar om, för att om någon har stora skillz i photoshop så har man i regel också snygga avatarer.

Nepp sånt orkar jag inte hålla på med -.- orkar inte heller ha seriösa bilder på internet så det blev en cambild. Det är väl inte upp till vilka skillz man har i photoshop.

Jonnybravo91:

Till skillnad från dig, så lyssna på de som jobbat med programmet ett tag och fortsätt försöka med det själv så kommer du nog inse snart hur fel du haft i denna tråd.

Jag har nog mer erfarenhet i photoshop än vad du någonsin kommer ha -.-

Jonnybravo91:

A final note; du borde sluta vara så självsäker när du inte är 100% på din sak, vilket du omöjligt kan vara i detta fall.

But if I am shure then? If u just knew the whole story... We missunderstood eachother -.-


   
SvaraCitera