Aviseringar
Rensa alla

bröst


Ämnesstartare

fattar inte vrf tjejer som har bröst bölar över att de inte är större. är ju bara äckkkligt.


   
Citera

De borde vara mer som tjejer som inte har bröst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m typ.

btw synd jag inte kollade vilka trådar som fanns innan jag skapade 1 ny.


   
SvaraCitera

Fast trådarnas syften skiljer sig lite så det kanske är lungt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det är ett rätt motbjudande beteende att kalla andra människors kroppar för äckliga. Varför tycker du att det är okej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pga de tror att det ska vara så. killar gillar bröst och tycker att det är kul att påpeka att vissa tjejer har små.
minns att jag blev jätteretad för det när jag var 12 -13. Fatta, 12!
Jävla värld. Åh snälla vrid tillbaka tiden så ska jag säga dem ett par sanningens ord mhmmmmmmmmmmmmmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Varför tycker du att det är okej?

skrev jag inte, sa att 1 kroppsdel var äcklig.

isola:

Fatta, 12!

blev ej retad men ville också ha större bröst när jag var ELVA för att alla killar gillade bara en tjej som var helt före i utvecklingen och hade riktigt välfylld a-kupa när vi andra endast hade bh när banden syntes typ 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

blev ej retad men ville också ha större bröst när jag var ELVA för att alla killar gillade bara en tjej som var helt före i utvecklingen och hade riktigt välfylld a-kupa när vi andra endast hade bh när banden syntes typ 🙁

Ja. Förjävligt att det ska vara så. Barn ska ju fan vara barn.
Sen behövs ju bara bröst för att amma ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Barn ska ju fan vara barn.

min syrra är elva, sminkar sig osv osv. sorgligt. men vad ska man göra, hon får ju välja själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

min syrra är elva, sminkar sig osv osv. sorgligt. men vad ska man göra, hon får ju välja själv.

Fast man behöver ju inte tillåta att sin unge gör sådant. Inte för att jag inte gjorde det då, men jag tycker att det är för tidigt. Så mycket som senare kommer och så mycket press det är på unga tjejer idag så behövs all uppskjutande som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

Usch. Det är så mycket fokus runt bröst. Jag blir stressad. Dom ska vara si. Dom ska vara så. Osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sommar är det bästa jag vet

För man ser tuttar, tuttar, tuttar överallt
Hoppas att det aldrig någonsin mera blir kallt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker fortfarande att de är fina men att de borde växa ut under graviditet och sedan försvinna pga bekvämlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

skrev jag inte, sa att 1 kroppsdel var äcklig.

Att säga att en kroppsdel är äcklig är att säga att personer som har denna kroppsdel har äckliga kroppar.


   
SvaraCitera