Aviseringar
Rensa alla

Bröst!


Oj juste jag glömde nästan... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

det bör vara ett glapp mellan bröstmusklerna alltså i mitten av bröstkorgen.

Men det är ju det han menar, det är så hans bröst ser ut. Och han undrar om det är vanligt.

Nuppineula:

Anatomi är inte mitt starka ämne.

Märker det.

schill:

Så fult om de inte är ihopväxta :'(

Varför fortsätter du ens skriva i tråden? Vi förstår hur dina bröst ser ut, och det är normalt. Och nej, dina bröst kommer aldrig att bli så ihopväxta som du vill ha det. punkt slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aha okej 😛 jag får väl fortsätta o träna och ser hur det blir, kanske lite svårt att fråga andra.

Anyways tack för alla svar ;D Fattar dock inte varför folk skrattar hehe. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De skrattar för att det går inte. Tror du man kan träna en muskel som inte ens finns? Kolla lite anatomi till o börja med så ser du vad som går och inte går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Tror du man kan träna en muskel som inte ens finns?

Frågan är ju vad du menar? ._.

Tror du jag är helt pantad eller?

Det enda jag ville fråga i den här tråden var att om man fortsätter träna , kommer brösten att växa ihop mer? Men det fattade tydligen inte andra. Och jag har redan fått ett svar, nej det gör dem inte. Thx.

Vaddå trodde du att jag frågade om en muskel som inte finns skulle ploppa ut i tomrummet? snälla ....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schill:

Vaddå trodde du att jag frågade om en muskel som inte finns skulle ploppa ut i tomrummet? snälla ....

Ja tydligen. Du vet ju inte vad du snackar om så... [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet visst vad jag snackar om 😛

Men hur skulle du förklarat det då? Hitta en vältränad kille som har sådana bröst jag har just nu, lixom det går typ inte. Därför jag tänkte att det kom med träningens tid eller speciella metoder.

Jag kanske inte vet så mycket om hur man ska träna men jag vet fan vad jag snackar om...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schill:

Det enda jag ville fråga i den här tråden var att om man fortsätter träna , kommer brösten att växa ihop mer?

schill:

Vaddå trodde du att jag frågade om en muskel som inte finns skulle ploppa ut i tomrummet? snälla ....

Samma sak mupp.


   
SvaraCitera

HASHAHAHAH [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musklerna fäster där dom fäster


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yeah det gör dem och jag trivs som faen!


   
SvaraCitera

troligen genetiskt, se ifall din far har samma "problem"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså det är ingen fara, kan man inte bara stänga ner tråden? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera