Aviseringar
Rensa alla

bröst att bli smalare ? KILLAR ! 😀


Ämnesstartare

Hur får jag mina bröst smalare ?

vad ska jag göra ?


   
Citera
Ämnesetiketter

Smalare? :S


   
SvaraCitera
Exner

Gå ned i fettmängd, och träna bröstmusklerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plattare typ


   
SvaraCitera

Exner:

träna bröstmusklerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Gå ned i fettmängd, och träna bröstmusklerna.

hur gör jag för att tappa fett


   
SvaraCitera

hahahaha fic äckliga bilder i huwet


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

Soony:

hur gör jag för att tappa fett

Exner:

träna bröstmusklerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arlo.. kmr mina bröst bli platta om ja tränar bröst muskler ?


   
SvaraCitera

Soony:

Arlo.. kmr mina bröst bli platta om ja tränar bröst muskler ?

kan du inte träna både över o undre bröstmuskel. finns ju flera olika sätt att träna brösten på. du kan jämna ut dina bröst genom att träna rätt del av bröstet tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

kan du inte träna både över o undre bröstmuskel. finns ju flera olika sätt att träna brösten på. du kan jämna ut dina bröst genom att träna rätt del av bröstet tror jag

förslag på övning ?


   
SvaraCitera

Soony:

förslag på övning ?

dom kan hjälpa dig på gymmet med det där. kommer inte exakt ihåg hur man gör. men man lutar kroppen på ett sätt i stolen.


   
SvaraCitera

Många killar har lite tjejbröst, går nog ej att träna bort på alla. Men har ingen erfarenhet av detta så borde ej svara, men kan inte låta bli att svara.
Gå till doktorn kanske, om de är stora och verkligen kvinnliga. Brist på testosteron kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Många killar har lite tjejbröst, går nog ej att träna bort på alla. Men har ingen erfarenhet av detta så borde ej svara, men kan inte låta bli att svara.
Gå till doktorn kanske, om de är stora och verkligen kvinnliga. Brist på testosteron kanske.

Men jag har gått upp i vikt under en period så när jag kollar på mina bilder när jag var small så är de platta och passar me magen..

så vad kan det bero på ? mkt fett ?


   
SvaraCitera

Soony:

så vad kan det bero på ? mkt fett ?

Om de kommit i och med viktuppgång så är det antagligen så, men svält dig inte [no-no]


   
SvaraCitera