Aviseringar
Rensa alla

Bröst, bröst, bröst


Ämnesstartare

Jag tycker det är fint med små bröst, det ser fräscht och snyggt ut; man ser smalare och mer rörlig ut osv. DOCK har jag börjar störa mig som in-i-helvete på att jag har små bröst; jag ska nog ha större bröst egentligen men jag går upp och ner i vikt hela tiden (det har jag gjort i flera, flera år) och då tar även brösten stryk - det är det lättaste att titta på om jag har gått ner eller upp.

Givetvis vill jag inte gå UPP i vikt för att gå större bröst, tvärt om. Men finns det något annat? Vad tycker ni om detta? Är det finare med små? För mig tycker jag olika hela tiden. Ena stunden hatar jag mina bröst och andra stunden kan jag tycka det är sjukt, sjukt skönt att inte ha stora.

Men det är så fint med bröst ;<

Image
Dold text: tila tequila [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag avskyr stora bröst.
Jag älskar små bröst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Jag avskyr stora bröst.
Jag älskar små bröst.

hur små? [no-no]


   
SvaraCitera

Du ska vara tacksam för dina små bröst, jag får aldrig köpa bhar på hm. Det blir kärringbhar från någon random nätsajt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kallestroppp:

Du ska vara tacksam för dina små bröst, jag får aldrig köpa bhar på hm. Det blir kärringbhar från någon random nätsajt!

:c har du så stora?


   
SvaraCitera

små är mycket finare [y]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

hur små?

B75.


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

Hon där uppe har juh plast ffs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

små är mycket finare

ibland ibland inte

NUJÄVLARR:

B75.

[rolleyes]

Kallestroppp:

Hon där uppe har juh plast ffs!

hon är fin :@


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

[rolleyes]

vad?


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

hon är fin :@

Men jag fattar inte hur någon frivilligt kan stoppa in plastkuddar i brösten sådär!?
Det är ingen roligt med bröst! Bröst är konstiga, två stora klumpar med fett och körtlar!
Det är en förbannelse att ha stora!
Du med små kan skratta dig lycklig! [cry]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

hon är fin :@

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

vad?

men alltså det är typ normalstora bröst? små bröst är 75B-

Kallestroppp:

Men jag fattar inte hur någon frivilligt kan stoppa in plastkuddar i brösten sådär!?
Det är ingen roligt med bröst! Bröst är konstiga, två stora klumpar med fett och körtlar!
Det är en förbannelse att ha stora!
Du med små kan skratta dig lycklig!

Alltså... ibland vill jag ha stora bröst för det är sjukt snyggt i linnen osv. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

[cry]

[blush]


   
SvaraCitera