Aviseringar
Rensa alla

bröst


Yalin
Ämnesstartare

Hej, jag är 15 år och blev för ca ett halv år sedan väldigt intresserad av sport, men hade även problem med min mage som ledde mig till en hälsosammare kost. Jag visste då inte att man behöva äta mer vid träning, vilket ledde till en radnade vikt minsking. Jag äter nu bra, och precis som jag ska men undrar om den utveckligen under den tiden aldrig kommer att komma tillbacks. Just nu har jag inte stora bröst alls? kommer det att växa tillbacks? Väger 47 kg och är 152 cm. Snälla, skulle verkligen behöva veta.


   
Citera
Berit

Det går inte att svara på eftersom en deö har inte ens 70a o andra har 70g
Only time will tell 🙂


   
SvaraCitera

Yalin:
Hej, jag är 15 år och blev för ca ett halv år sedan väldigt intresserad av sport, men hade även problem med min mage som ledde mig till en hälsosammare kost. Jag visste då inte att man behöva äta mer vid träning, vilket ledde till en radnade vikt minsking. Jag äter nu bra, och precis som jag ska men undrar om den utveckligen under den tiden aldrig kommer att komma tillbacks. Just nu har jag inte stora bröst alls? kommer det att växa tillbacks? Väger 47 kg och är 152 cm. Snälla, skulle verkligen behöva veta.

Har dina släktingar stora eller små bröst? Äter du tillräckligt mycket kan du få bröst men som sagt det beror på, alla tjejer får inte bröst. Men har dina släktingar tuttar så borde du ha hög chans att kunna få det också, när du tränar så kan det vara ganska obehagligt med i vart fall stora tuttar så se till att ha sportbehå på dig. Glad


   
SvaraCitera

Yalin:
Hej, jag är 15 år och blev för ca ett halv år sedan väldigt intresserad av sport, men hade även problem med min mage som ledde mig till en hälsosammare kost. Jag visste då inte att man behöva äta mer vid träning, vilket ledde till en radnade vikt minsking. Jag äter nu bra, och precis som jag ska men undrar om den utveckligen under den tiden aldrig kommer att komma tillbacks. Just nu har jag inte stora bröst alls? kommer det att växa tillbacks? Väger 47 kg och är 152 cm. Snälla, skulle verkligen behöva veta.

ät fett. Bröst är ju typ bara fett


   
SvaraCitera