Aviseringar
Rensa alla

Bröst och Arm Träning!


Träna hela kroppen annars kommer kroppen att se ojämn ut och du kommer även i längden få värk och skador i kroppen om du inte tränar hela.


   
SvaraCitera

börja med att träna hemma, kör massa armhävningar! skaffa hantlar om du inte har det redan och använd dom.
Du väger väldigt lite, kom ihåg att äta mycket, och ät rätt! inte mcdonalds mat! Sen efter ett tag kan du väl skaffa ett gymkort [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör marklyft tycker jag ist. Man klarar sig utan armar o bröst 🙂

"schemat" ovanför, vad har hänt med triceps? En övning. haha aja tur jag inte tränar efter det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hammer Curl

Bicepscurl

Preacher Curl

Konsentrations curl

TRICEPS

Triceps Extension

Extensions med hantel

Smal bänk

Bröst

Bänk

Pec Deck

Om du orkar flyes.

Finns ju galet med övningar, bara vraka och hitta vad som passar dig. Bättre du letar där än att jag skriver fler. Good luck

http://www.exrx.net <- rätt bra sida iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En dag på gymmet:

Köp lite AAS och ge fan i att äta ska du se till att allt går vägen. Jag föredrar piller du stoppar in i oralöppnigen, alternativt analen.

Gymmet ska vara ditt hem! Rekommenderar dig att träna varje dag, varav bröst och armar varannan.

Kanske inte så smart att ge honom tipset att lägga upp en kur när han är 15 år?

Tror inte han hade klarat maten under kuren och absolut inte PCT tiden efter.

Fin han hade sett ut om han tränat bröst och armar varannan dag... Hur ska man kunna träna rygg eller axlar efter ett armpass ? och tror dina armar är för slut för rygg efter ett bröstpass med så njaaaaa.


   
SvaraCitera

du borde ju va typ anorexia smal ... då jag är 174 o e tjej o väger under 60 kg o väger för lite så [chocked]


   
SvaraCitera

Sultanen:

Ge honom ett par år till.

Jag började träna riktigt hårt som 13 åring, jag utvecklades snabbt som fan. Fick inga skador, och har vuxit normalt.


   
SvaraCitera

En dag på gymmet:

Köp lite AAS och ge fan i att äta ska du se till att allt går vägen.

Man måste väl äta för att AAS ska ge bra effekt?

En dag på gymmet:

Jag föredrar piller du stoppar in i oralöppnigen, alternativt analen.

Varför det? Är väl bättre för levern med sprutor?


   
SvaraCitera

Erfaren:

Varför det? Är väl bättre för levern med sprutor?

Men lilla gubben, jag drev bara så det stod hej vilt till. Självklart ska man inte ta AAS, och definitivt inte genom analen. Givetvis ska man se till att äta allt man får i sig, i form av mat då.

Hej då


   
SvaraCitera

En dag på gymmet:

Men lilla gubben, jag drev bara så det stod hej vilt till. Självklart ska man inte ta AAS, och definitivt inte genom analen. Givetvis ska man se till att äta allt man får i sig, i form av mat då.

Hej då

Men AAS är ju bra om man vill bygga, så är väl upp till var och en om man vill ta det? Bra för muskelmassan är det ju iaf.

En dag på gymmet:

Men lilla gubben

Haha, va gulligt! [bigsmile][cute]


   
SvaraCitera

Erfaren:

Men AAS är ju bra om man vill bygga, så är väl upp till var och en om man vill ta det? Bra för muskelmassan är det ju iaf.

Men AAS är inte bra om man vill förstöra kroppen. Men visst, det är upp till var och en om man vill ta det. Har sett ett antal dokumentärer om detta, varvid det visade sig ge grymma resultat rent styrkemässigt, men mindre roliga resultat för njurar och lever osv. På en 10 veckors kur gick han ökade han 15 kg i muskelmassa och förlorade 10 kg fett. Läkaren kom fram till att han ådragit sig biverkningar i kroppen, vilka nivåer kommer komma tillbaks till det normala efter några månader. Men 3 månader senare så fick man träffa honom igen, varvid han vägde och lyfte lika mycket som innan kuren. Så visst, vill man leka macho på gymmet under en kur så visst! Men att det återgår till det normala efteråt kanske det inte är många som tänker på. För att bibehålla det man byggt upp under kuren måste man fortsätta kura vilket med tiden förstör kroppen så enormt, samt mycket annat. Kan även nämna att huvudpersonen i dokumentären aldrig mått bättre då han tog AAS sa han.

Så bajs på det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men du vet ju bara hälften av vad anabola innebär. Man tappar inte muskelmassan om man sköter det rätt. En OT kur tex. Om du lägger på dig 9 kg muskelmassa och du sköter pct:n bra så kommer du förmodligen behålla 6-7 kg muskler. Han du snackar är bara en jävla idiot som inte förstår vad han håller på med. Och jag hoppas ni förstår att ingen av dom duktiga BB varken i sverige eller världen klarar sig utan att trycka. du pratar ju i nattmössan 🙁

Dock klarar jag mig bra utan att ta något jag inte får.


   
SvaraCitera

Martenioh:

Jag är en kille på 15 som är 178 lång och väger 56kg

Du måste vara jävligt smal... Jag är 2cm längre men jag väger 20kg mer, och jag kan inte direkt säga att jag är tjock. Tränar 17-20timmar i veckan minst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har nu börjat på Brottning och Brottar Måndagar och Gymmar Tisdag Torsdag och så har jag gått upp i vikt.

Just nu väger jag lika mycket som min brottar kompis som är ungefär 5cm kortare än mig och har typ 3ggr så stora muskler som mig. den vikten är då 59-60 Kg.

Själv tycker jag att det är välldigt bra framsteg jag gjort för har tränat upp båda armar och bröst nå riktigt bra, Ungefär 100 Armhävningar om dagen har jag gjort nu + alla extra på träningarna.
På gymmet Tränar jag för det mesta Bröstet för det är det jag är mest missnöjd med så jag hoppas på en riktig förändring till års skifftet här om dryga månaden. Kommer nog inte hända otroligt mycket på en månad, men kommer ju träna mycket till sommaren 2009 så man kan känna sig stolt när man går där på bad-stranden och flashar Musklerna för Brudarna [cute][rolleyes]

På brottningen på måndagar är det bara löpning och gå på armarna göra armhävningar bära sina kompisar och si och så i dn stilen i 2timmar och det ä väll drygt 5min vila i den träningen så utifrån det så märker jag framsteg [bigsmile]

jag lovar att skriva i början av nästa år och d kanske en bild kommer upp på min sida om hur min kropp ser ut då[wink]Babes Watch out![wink]


   
SvaraCitera

Martenioh:

På gymmet Tränar jag för det mesta Bröstet för det är det jag är mest missnöjd med så jag hoppas på en riktig förändring till års skifftet

Jag tänkte säga en liten sak, passa dig så att du itn egår som en gorilla tillslut, man måste träna rygg också om du ska få en jämnhållning, fast du kanske vill se ut som en pojk som sitter vid datorn 24/7. Tro mig, en dålig hållning är det fulaste som finns.


   
SvaraCitera