Aviseringar
Rensa alla

bröst operation?


Ämnesstartare

Jag och min mamma snacka just om det här med bröst operationer.. och att man kan om man vill operera lr fixa ena bröstet om det inte växer ifatt den andra.. Är det någon av er som gjort det?


   
Citera
Ämnesetiketter

Men det är väl bara vänta om brösten är olika stora? "Den andre" hinner väl ikapp efter ett tag, right? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClaytoN:

Men det är väl bara vänta om brösten är olika stora? "Den andre" hinner väl ikapp efter ett tag, right?

jo tänkte oxå på det.. men käkar juh piller oxå.. å då brukar dom oftast växa till sig vilket dom gjort men inte den andra.. O.o är dö jobbigt att hitta bhar som passar till dom oxå O.o


   
SvaraCitera

Man kan göra det men det är väldigt stor risk att brösten blir ojämna. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

brösten blir ojämna

men hur mycket mer ojämna kan dom bli än vad dom är nu? O.o


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

hitta bhar som passar

sockor.. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClaytoN:

sockor..

haha yeah right xD


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

men hur mycket mer ojämna kan dom bli än vad dom är nu? O.o

Vet väl inte jag heller. För det första äter du p-piller (om du nu menade p-piller, vilket jag antar att du gjorde) och då kan dina bröst krympa en aning när du slutar. För det andra är du bara 17 år, och dina bröst har antagligen inte vuxit klart.


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

.. O.o är dö jobbigt att hitta bhar som passar till dom oxå O.o

skit i att ha bh?


   
SvaraCitera

Capture:

inte vuxit klart.

..exakt.
Så låt tiden rulla. allt löser sig, [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

och då kan dina bröst krympa en aning när du slutar

aa vilket jag inte ska .. inte än iallafall

Capture:

För det andra är du bara 17 år, och dina bröst har antagligen inte vuxit klart

aah de vet jag juh.. men ändå liksom. undrar om nån har gjort de bara 🙂 vet inte riktigt om jag vågar lägga mej under kniven idag direkt.. men kanske om några år lr nåt :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClaytoN:

allt löser sig

de är inte så för alla hurru[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobbefastace:

skit i att ha bh?

aa jag bruakr gå utan ganska ofta men de är skönt å ha bh i skolan å de liksom om man bara vill ha ett linne på 🙂


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

men ändå liksom..

Grejen är den att man behöver olika storlek på implantaten när man ska korrigera olika stora bröst, vilket gör risken att brösten förblir olika stora ganska mycket större.

PrickiigStrumpa:

vet inte riktigt om jag vågar lägga mej under kniven idag direkt.. men kanske om några år lr nåt :S

Tycker absolut du ska vänta. Finns en stor chans att dina bröst växer till sig. Dessutom kanske du inte bryr dig lika mycket om det om några år.


   
SvaraCitera