Aviseringar
Rensa alla

[BRÖST] Stora eller små?


Jag har 85DD vilket är rätt stort. Jag är nöjd med dem, men ibland är de ivägen. Personligen bryr jag mig inte vad killar tycker. [y]


   
SvaraCitera

Jag tycker de inte e fel med tjejer som har små bröst [smile]
Nästan gulligt till och med [cute]


   
SvaraCitera

Jimbow93:

Jag tycker de inte e fel med tjejer som har små bröst [smile]
Nästan gulligt till och med [cute]

Håller med! Såna tjejer passar bättre i bikinis osv. Skulle vara jobbigt att vara HELT platt dock.


   
SvaraCitera

När ska tjejer förstå att det är fasta bröst som är grejen och inte storlek. [zzz]


   
SvaraCitera

Unexpected:

Bullshit. Sanningen är faktiskt att kvinnor med större bröst har svårare att ge bröstmjölk, och större bröst innebär inte att hon ger mer mjölk.

Nja, men oavsett bröststorlek kan man ge lika mkt mjölk.

Unexpected:

Nej precis, men orka skylla att man gillar stora bröst på instinkter

Det är faktiskt en hel del forskning i det ämnet och det är väldigt mycket instinkter, men jag tror inte brösten spelar ngn roll i valet av partner, men att män tycker det är attraktivt med stora bröst har en del med instinkt att göra (sen så har givetvis media och annat haft stor inverkan och förvärrat bröstfixeringen ytterligare ett par snäpp ) men även om man kanske som kvinna med stora bröst kan ge mindre mjölk än en med små, så säger givetvis instinkten att "stora bröst = mycket mjölk" även om detta i praktiken inte stämmer. Sen tror jag att detta endast är en liten liten del av bröstfixeringen men anyways.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

När ska tjejer förstå att det är fasta bröst som är grejen och inte storlek. [zzz]

Då har jag mitt på det torra då! [cool]


   
SvaraCitera

I dont like'em big [sad]


   
SvaraCitera

Dillaan_:

Då har jag mitt på det torra då! [cool]

Bra det! Förstår fortfarande inte varför alla ska prata som storlek då det borde vara rätt uppenbart att formen är viktigare. För vem vill liksom leka med världens största hängbröst?


   
SvaraCitera

Tsim:

Nja, men oavsett bröststorlek kan man ge lika mkt mjölk.

Kivnnor med stora bröst brukar faktiskt ha svårare att ge mjölk, men dom KAN naturligtvis ge lika mycket mjölk som alla andra [smile]

Tsim:

så säger givetvis instinkten att "stora bröst = mycket mjölk" även om detta i praktiken inte stämmer.

Varför skulle det vara så? Men om det nu är som du säger så är jag den första som skrattar ^^


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

För vem vill liksom leka med världens största hängbröst?

Det påminner säkert om något annat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Bra det! Förstår fortfarande inte varför alla ska prata som storlek då det borde vara rätt uppenbart att formen är viktigare. För vem vill liksom leka med världens största hängbröst?

Jadu, jag bara frågade folket.. Det kan väl inte vara så fel?


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

När ska tjejer förstå att det är fasta bröst som är grejen och inte storlek. [zzz]

Fasta, stora bröst*


   
SvaraCitera

Dillaan_:

Det påminner säkert om något annat!

Precis!


   
SvaraCitera

Jimbow93:

Jag tycker de inte e fel med tjejer som har små bröst
Nästan gulligt till och med

Håller med

DeathOrGlory:

När ska tjejer förstå att det är fasta bröst som är grejen och inte storlek.

kunde inte sagt de bättre själv!!


   
SvaraCitera

Unexpected:

Fasta, stora bröst*

Hellre små och fasta än stora som hänger [zzz]

Ewelinaa:

Jadu, jag bara frågade folket.. Det kan väl inte vara så fel?

Nej men testa och läs alla andra trådar om samma ämne [wink]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

henke4545:

kunde inte sagt de bättre själv!!

[party]


   
SvaraCitera