Aviseringar
Rensa alla

bröst storlek


Ämnesstartare

Vilken bröst storlek tycker ni killar mest om?
Bara intressant o veta 🙂


   
Citera

har ingen jävla aning på kupor och sådant men kan väl säga att storleken spelar väldigt liten roll i förhållande till form.


   
SvaraCitera
Vippen

Personen i sig är viktigast.

Men medelstora bröst är härligt. Kan inte heller om kupor och sånt men vet väl ungefär.


   
SvaraCitera

proportionerligt är att föredra men nu vill du ju ha någon form av generellt svar så, i häradet av b


   
SvaraCitera

Jag har ingen aning, brukar inte fråga om mått. Det viktiga är att de är proportionerliga till kroppen. Hade jag varit du så hade jag inte gått runt och nojjat över sånt. De flesta killar över 14 års ålder bryr sig mycket mindre om bröst än vad man hela tiden får höra i media och liknande...


   
SvaraCitera
Vippen

Rödingajäveln:

De flesta killar över 14 års ålder bryr sig mycket mindre om bröst än vad man hela tiden får höra i media och liknande...

Exakt. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok , kanske det är vi tjejer som tror det 🙂


   
SvaraCitera

Fina bröst kan vara små och stora så storleken är inget man bryr sig om. Särskilt inte på tjejer som har fina bakdelar.


   
SvaraCitera

proportionellt såklart och nice form på dom


   
SvaraCitera

Men alla killar är överens om att det inte är snyggt med en tjej som ser ut som 10 år? Bokstavligen, hon har i princip bara två bröstvårtor. Det går inte att köpa en bh, för ingenting passar.

Skulle ni killar verkligen kunna vara ihop med en sådan tjej? Kom igen, ärligt nu! [smile]


   
SvaraCitera
Vippen

Bl0cket:

Skulle ni killar verkligen kunna vara ihop med en sådan tjej?

Nej, tyvärr [chocked] Men skulle antagligen inte bli attraherad av en sådan person från början, och om jag skulle bli det så skulle det ju inte spela någon roll ändå.

Med det sagt så finns det garanterat de killar som faktiskt attraheras av väldigt små bröst. Har i alla fall hört en på TV en gång där de tog upp frågan. Finns det 1 så finns det fler.


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Skulle ni killar verkligen kunna vara ihop med en sådan tjej?

Kunna ja, brösten är inte vad som styr ett förhållande. Men lite större än så vore väl att föredra.


   
SvaraCitera
Vippen

Ja, jag gillar fylliga bröst, men skulle inte välja bort en jag älskar för det [sad]


   
SvaraCitera

bra bröst är sådana som är tilltalande

mvh hjälpar'n

Nämen. Liksom det mesta i världen, är även bröst en smaksak. Man kan se till majoriteten och sedan bedöma att 'de flesta' gillar att det är si eller så. Men man bör då fortfarande vara medveten om att det inte är en absolut sanning (vad är ens en 'absolut sanning'?).


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Skulle ni killar verkligen kunna vara ihop med en sådan tjej? Kom igen, ärligt nu! [smile]

ja, tycker att det kan vara fint det också.

Chibibbi:

(vad är ens en 'absolut sanning'?).

filosofi och bröst i samma tråd, fint [love]


   
SvaraCitera