Aviseringar
Rensa alla

bröst storlek


Vippen

Chibibbi:

Man kan se till majoriteten och sedan bedöma att 'de flesta' gillar att det är si eller så. Men man bör då fortfarande vara medveten om att det inte är en absolut sanning

Tack. Där sa du att.


   
SvaraCitera

Birgrrr:

filosofi och bröst i samma tråd, fint

Visste väl att du skulle gillare [cool]


   
SvaraCitera

Allt mellan alla och inga. [smile]


   
SvaraCitera

Zodd:

Kunna ja, brösten är inte vad som styr ett förhållande. Men lite större än så vore väl att föredra.

Vippen:

Ja, jag gillar fylliga bröst, men skulle inte välja bort en jag älskar för det

Birgrrr:

ja, tycker att det kan vara fint det också.

[y]


   
SvaraCitera
Vippen

[smile]


   
SvaraCitera

Föredrar ingen storlek. Gillar brudar, o.s.v.


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Men alla killar är överens om att det inte är snyggt med en tjej som ser ut som 10 år? Bokstavligen, hon har i princip bara två bröstvårtor. Det går inte att köpa en bh, för ingenting passar.

Skulle ni killar verkligen kunna vara ihop med en sådan tjej? Kom igen, ärligt nu! [smile]

är du galen? jag fick stånd av att läsa det där t.o.m., lät skitsexigt (är ej pedofil)


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Skulle ni killar verkligen kunna vara ihop med en sådan tjej? Kom igen, ärligt nu! [smile]

öh

ja

jag "blir i hop" med personer, inte bröst


   
SvaraCitera

Schism:

öh

ja

jag "blir i hop" med personer, inte bröst

"blir i hop".. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Bl0cket:

or. Det går inte att köpa en bh, för ingenting passar.

Då slipper man ju sådana! Ekonomsikt och bra. Ryggen slipper ta stryk också. Inte för att alla ryggar gör det, men bröst väger ju ändå. Så slipper man tydliga hängbröst också.


   
SvaraCitera

Bl0cket:

["blir i hop"..[rolleyes]]

Så där, nu är ditt inlägg beklätt med en alldeles utomordentlig ram. Tack på förhand. Langa ett PM för betalningsuppgifter.


   
SvaraCitera

Bryr mig inte alls, nästan.. Skulle la vara om de är för stora dårå så att man har svårt att få övrig kroppskontakt. [cute]


   
SvaraCitera

Min flickväns storlek. De är rätt små å gosiga.


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Skulle ni killar verkligen kunna vara ihop med en sådan tjej? Kom igen, ärligt nu!

Ja, sexigt!

Tycker små eller stora är snyggast. Jag tycker faktiskt mitt i mellan är ganska tråkigt.


   
SvaraCitera

oklart


   
SvaraCitera