Aviseringar
Rensa alla

bröst strolek


Ämnesstartare

Vilken bröst storlek tycker ni tjejer mest om?
Bara intressant o veta 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Tror ej de bryr sig om sådant, endast negativa tryck från män. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tror ej de bryr sig om sådant, endast negativa tryck från män. [sad]

tror också

fast de vill nog ej ha för stora eller för små mvh en tjej
fast vad som är "för" någonting är ju högst subjektivt obs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fast de vill nog ej ha för stora eller för små mvh en tjej

För stora kan bli jobbigt naturligtvis med tanke på vikten, men för små? På vilket vis är detta negativt om man bortser från många mäns "behov"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

stora kan bli jobbigt naturligtvis med tanke på vikten, men för små? På vilket vis är detta negativt om man bortser från många mäns "behov"?

Samhällspressen och hur kläder sitter. Så tänkte jag iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Samhällspressen och hur kläder sitter.

Tänker du på BHs då? Dessa lär ju inte vara nödvändiga iaf. [crazy]

De är väl endå skapta i syfte att hålla upp dem så man slipper bära på hela vikten själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tänker du på BHs då? [crazy]

Nä hur ickeunderkläder sitter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nä hur ickeunderkläder sitter

hmm okay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

hmm okay

Svårt för män att fatta kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Svårt för män att fatta kanske.

Kanske, jag har då aldrig funderat utöver hur kvinnokläder är uppbyggda för att passa allas former. [crazy]

Det har ej legat i mitt intresse/behov. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"åh vad roligt jag kan göra en likadan tråd fast tvärtom det känns nytt, roligt och fräscht, hihi"

I'm just playin' ensamvargen you know I love you.


   
SvaraCitera
Mandan

Jag inbillar mig att en B/C kupa är idealiskt för både kläder och "uppmärksamhet". Hamnar ofta i situationen att kläder är för lösa över bysten på mig så därför tror jag detta! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mandan:

Jag inbillar mig att en B/C kupa är idealiskt för både kläder och "uppmärksamhet". Hamnar ofta i situationen att kläder är för lösa över bysten på mig så därför tror jag detta!

Håller med:-P men de beror ju på kroppsuppbyggnaden oxå, om man är smal har ganska liten rumpa och c kupa så Ksk de inte är så snyggt:-\ men om.man har en bredare kroppsbyggnad är de ofta de:-) B kupa=smal kroppsbyggnad C kupa= bredare:-P


   
SvaraCitera
Mandan

cuzIcan:

Håller med:-P men de beror ju på kroppsuppbyggnaden oxå, om man är smal har ganska liten rumpa och c kupa så Ksk de inte är så snyggt:-\ men om.man har en bredare kroppsbyggnad är de ofta de:-) B kupa=smal kroppsbyggnad C kupa= bredare:-P

Jo det är sant men tror ändå det är idealiskt. Har bara A/B så då blir man ibland trött på att visa tröjor är sk "tutt-tröjor".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

I'm just playin' ensamvargen you know I love you.

White america. [cool]


   
SvaraCitera