Aviseringar
Rensa alla

bröst strolek


Ämnesstartare

varför då:

White america. [cool]

Okej nu ska jag sätta upp en guldstjärna på tavlan vid ditt namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska ha lite mindre bröst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Okej nu ska jag sätta upp en guldstjärna på tavlan vid ditt namn.

[bigsmile]

"Idag var varför då tyst och lugn under den första halvtimmen av mattelektionen" *guldstjärna*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför då:

"Idag var varför då tyst och lugn under den första halvtimmen av mattelektionen" *guldstjärna*

Eminem är mer livskunskap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mandan:

Jo det är sant men tror ändå det är idealiskt. Har bara A/B så då blir man ibland trött på att visa tröjor är sk "tutt-tröjor".

Jo de är de nog:-) jag har oxå problem med kläder:-( är ganska smal men har tydligen för stora bröst för xs så då måste jag ha s eller tom m för att de ska funka över bysten, men då sitter tröjan löst över magen istället så att de ser ut som om jag försöker dölja att jag är gravid-.-'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Eminem är mer livskunskap

White america i could be One of your kids

vill oxå ha guldstjärna :-D:-D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Eminem är mer livskunskap

Nja han tycks ta sig själv på lite för stort allvar, iaf nu mera. Hans tidigare grejer är dock galet bra. *Hipster* [crazy][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

White america i could be One of your kids

vill oxå ha guldstjärna :-D:-D

Jag har ju redan skrivit vilken låt det var, då är det ju inte svårt. [no-no] Schas!


   
SvaraCitera
Mandan

cuzIcan:

Jo de är de nog:-) jag har oxå problem med kläder:-( är ganska smal men har tydligen för stora bröst för xs så då måste jag ha s eller tom m för att de ska funka över bysten, men då sitter tröjan löst över magen istället så att de ser ut som om jag försöker dölja att jag är gravid-.-'

Fan vad trist! Är alltid så med kläder att det ofta är fel någonstans. Byxor tycker jag nästan är värst, antingen passar de i midjan men är inte gjorda för folk med lår eller tvärtom [sad]. Allt borde vara skräddarsytt egentligen! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tror ej de bryr sig om sådant, endast negativa tryck från män.

Jo tror tjejer bryr sig även utan tryck från männen, just pga kläder som vi snacka om i tråden:-P men oxå status i tjejgänget. Har ni märkt att den mest populära tjejen bland tjejer ofta har snygga bröst? Men på ett sätt är de ju pga.männen för att den tjejen ofta får mkt killar typ... Vilket tjejerna i gänget antagligen hatar innerst inne men de vill ändå va med tjejen som har snygga manliga kontakter. Fast tjejer bryr sig oxå om de eller nja många tjejer för självkänslan, många tjejer vill känna sig snygga och de tkr att de gör de med snygga bröst bland annat. Att de var män som kom på att bröst ska se ut på ett visst sätt kan.man ju diskutera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mandan:

Fan vad trist! Är alltid så med kläder att det ofta är fel någonstans. Byxor tycker jag nästan är värst, antingen passar de i midjan men är inte gjorda för folk med lår eller tvärtom . Allt borde vara skräddarsytt egentligen!

Haha ja:-D men de skulle nog bli dyrt:-P jag har faktiskt sytt lite kläder själv ville bli designer ett tag sen så designade och sydde upp^^ men märkte ganska snabbt att jag inte var särskilt bra på de så la av:-( min mamma påpekar väldigt gärna att jag ser gravid ut i vissa plagg oxå:'(:'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför då:

Jag har ju redan skrivit vilken låt det var, då är det ju inte svårt. Schas!

Varför då?

Gammal fb grej nu :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP kmr ni ihåg?^^


   
SvaraCitera
Mandan

cuzIcan:

Haha ja:-D men de skulle nog bli dyrt:-P jag har faktiskt sytt lite kläder själv ville bli designer ett tag sen så designade och sydde upp^^ men märkte ganska snabbt att jag inte var särskilt bra på de så la av:-( min mamma påpekar väldigt gärna att jag ser gravid ut i vissa plagg oxå:'(:'(

Helt klart inte ekonomsikt [sad]. Åh duktigt av dig att ge dig på det! Själv hade jag inte ens tänkt tanken, alla mina sylärare av något slag har rått mig att hålla mig undan från att sy, brodera, sticka osv.. Haha. Inte schysst av din morsa. ska snarare stötta än klaga [surprised][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mandan:

Helt klart inte ekonomsikt . Åh duktigt av dig att ge dig på det! Själv hade jag inte ens tänkt tanken, alla mina sylärare av något slag har rått mig att hålla mig undan från att sy, brodera, sticka osv.. Haha. Inte schysst av din morsa. ska snarare stötta än klaga

Nä:-( Haha, jag fick lära mig den hårda vägen genom att sy igenom fingret:-\ målen va kvar i fingret sen kunde känna spetsen=-O målen gick igenom nageln... Så fick gprs ner till vårdcentralen och operera ut nålen:'( men fortsatte sy efter det ändå:-P

Jo man kan ju tycka de:'(:'(


   
SvaraCitera
Mandan

cuzIcan:

Nä:-( Haha, jag fick lära mig den hårda vägen genom att sy igenom fingret:-\ målen va kvar i fingret sen kunde känna spetsen=-O målen gick igenom nageln... Så fick gprs ner till vårdcentralen och operera ut nålen:'( men fortsatte sy efter det ändå:-P Jo man kan ju tycka de:'(:'(

AJ! Svimmade du inte nästan då?
Ja. Min morsa håller bara meed om att jag är tjock när jag klagar om det ibland fastän jag vet att jag inte är det. Hjälper ju inte direkt att någon säger att man är det oprovoserat 🙁


   
SvaraCitera