Aviseringar
Rensa alla

bröst vs röv


rogernw: Marshmallow butt

soft n'chewy butt eller?


   
SvaraCitera

kaffe latte butt m vaniljsmak o extra kolasås + strössel som topping


   
SvaraCitera
Exner

Vad är skillnaden mellan

phatassstho: bomber till bröst

och

phatassstho: runda och fasta pattelisor

?


   
SvaraCitera

aggy_yo:

soft n'chewy butt eller?

Ungefär, kan man nog säga det. 


   
SvaraCitera
torg1

hahah vilka jävla svarsallternativ

små bröst
och MJUK fin len rumpa
är jag den enda som inte gillar hårda "vältränade" rumpor? xD

gillar och gillar, jag gillar alla bröst och alla rumpor men you get the point


   
SvaraCitera

*viskar* kvinnan är inte ett jävla objekt, så sluta bete er som om ni gör en jävla simsgubbe *försvinner i mörkret* 


   
SvaraCitera

Det finns väl en viss risk att de snygga fasta stora pattarna idag är jävligt hängiga och slappa om ett antal år och den stora röven växt till som och blivit en monsterröv så jag passar i frågan.   Cool


   
SvaraCitera

vikingen:
Det finns väl en viss risk att de snygga fasta stora pattarna idag är jävligt hängiga och slappa om ett antal år och den stora röven växt till som och blivit en monsterröv så jag passar i frågan.   Cool

O din kuk kommer en dag vara en sladdrig skinnbit som ej vet hur den ska står


   
SvaraCitera

schim: O din kuk kommer en dag vara en sladdrig skinnbit som ej vet hur den ska står

Thats life   Gråter

Så av den anledningen kanske små fasta bröst och liten fast röv är att föredra då det knappast finns så mycket som kan förändras med åldern i det fallet. Blink


   
SvaraCitera

vikingen:

Thats life   Gråter

Så av den anledningen kanske små fasta bröst och liten fast röv är att föredra då det knappast finns så mycket som kan förändras med åldern i det fallet. Blink

Trött Vill du få kommentarer varje dag om att du måste träna för att få finare röv, visa tuttarna för det är ändå en fettklump, att bli tafsad på varenda jävla dag


   
SvaraCitera

schim: Vill du få kommentarer varje dag om att du måste träna för att få finare röv, visa tuttarna för det är ändå en fettklump, att bli tafsad på varenda jävla dag

Jag förstår inte din fråga. Utgångsfrågan var... bröst vs röv... vilket hade du valt? Om du ej får välja båda

Jag bara väljer vad jag själv hade föredraget om jag fötts som tjej. Som bekant kan man inte träna sig till stora pattar! På samma sätt som man inte väljer sina biologiska föräldrar. Det ligger sas uanför din och min kontroll.


   
SvaraCitera

vikingen: Som bekant kan man inte träna sig till stora pattar!

Du kan lösa det på annat sätt faktiskt, om man nu gillar sådant


   
SvaraCitera

Pappbox: Du kan lösa det på annat sätt faktiskt, om man nu gillar sådant

Plastikoperationer ligger inte med i TS frågeställning.

Jag är inte emot plastikoperationer som sådana men då gäller det helt andra plastikoperationer typ den som en släkting fick gå igenom - hon fick bröstcancer och var tvungen att operera bort ett bröst och då ersatta hon det med ett bröstinplantat. Samt naturligtvis fettsugning om personen lider av en sjukdom och bara ökar i vikt varje dag. En hälsofråga helt enkelt.


   
SvaraCitera

vikingen: Plastikoperationer ligger inte med i TS frågeställning.

Nej, men det går att få större bröst om man skulle vilja ha det och frågan var om man föredrog bröst eller röv
gillar man stora tuttar så kan man lösa det, vilket var min poäng


   
SvaraCitera

Pappbox: Nej, men det går att få större bröst om man skulle vilja ha det och frågan var om man föredrog bröst eller röv
gillar man stora tuttar så kan man lösa det, vilket var min poäng

Lägger man in plastikoperationer i frågeställningen så blir det ju bra mycket svårare. Åtminstone om man förutsätter att operationen/ingreppet går bra. Men det finns ju många som gjort dessa ingrepp och ingreppet gått åt helvete och de fått skador de får leva med resten av livet.

Nu är ju jag kille men jag är livrädd för opertioner, skalpeller och narkoser.  Tumme ned  Ledsen


   
SvaraCitera