Aviseringar
Rensa alla

Bröstförstoring!


Ämnesstartare

Hej vänner! nu letar ja lite åsikter. jag är 17 åt o jag vill göra bröstförstoring bl.a. för att;
- kunna fylla ut en bikini snyggt samt BH
- vara stolt över mina bröst, självförtoende
- kvinnligt
- kunna känna mig sexig (kan jag nu också dock, men brösten är viktigt för mig.)

jag skulle aldrig förstora Bröst pga "oh då får ja mer killar!" ALDRIG. ja vill göra detta för min egen skull, för att trivas mer med mig sj.

Nu har jag knappt fylld B-kupa. Jag vill ha C-kupa, och så att brösten bli runda. Mina är nästan trekantiga nu, tjejer ni förstår. [cute]Vad tycker ni om bröstförstoring?


   
Citera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera

Jag avvaktar de förbannade brudarna som ska skriva snart. [smile]


   
SvaraCitera

PetraPott:

Vad tycker ni om bröstförstoring?

blä

naturligt ska det vara


   
SvaraCitera

Varför vill du ha åsikter om du gör det för dej själv?


   
SvaraCitera

Det där med rundheten fattar jag. Jag vill kunna gå okåt utan BH utan att de ska se cp ut[mad]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag vill kunna gå okåt utan BH utan att de ska se cp ut[mad]

Cp? Dom ser antagligen helt naturliga ut? [rolleyes]


   
SvaraCitera

PetraPott:

kvinnligt

LightInDarkness:

naturligt ska det vara

Naturligt är kvinnligt [y] Inte kvinnligt med sillisar tbh.


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Cp? Dom ser antagligen helt naturliga ut? [rolleyes]

Jag har faktiskt aldrig fått jämföra med andra okåta flickor så jag vet inte vad som klassas som normalt[shake] Vet bara att jag känner mig som en tioåring.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag har faktiskt aldrig fått jämföra med andra okåta flickor så jag vet inte vad som klassas som normalt[shake] Vet bara att jag känner mig som en tioåring.

[shake] Vad är det du jämför med då? Porrskådisar? [wink]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Vad är det du jämför med då? Porrskådisar? [wink]

Eller om man bara söker på "naked breasts" på google och försöker hitta de mest "normala" brösten så stämmer det inte heller[sad][mad]

Jag känner mig utanför. De hänger i alla fall inte.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Eller om man bara söker på "naked breasts" på google och försöker hitta de mest "normala" brösten så stämmer det inte heller

fattar ej, jag kollade och tyckte de såg normala ut[confused]


   
SvaraCitera

isola:

fattar ej, jag kollade och tyckte de såg normala ut[confused]

på google, ja. Men jag kan inte hitta några konformade c-kupor. Alla har den där runda formen. Så blir det bara när det är kallt på mig[zzz]


   
SvaraCitera

PetraPott:

Vad tycker ni om bröstförstoring?

Svammellllll


   
SvaraCitera

Harpyja:

Eller om man bara söker på "naked breasts" på google och försöker hitta de mest "normala" brösten så stämmer det inte heller[sad][mad]

Var har du fått din bild av "normala bröst" från då? Alltså, du förstår vad jag menar. Skitsamma. [crazy]


   
SvaraCitera