Aviseringar
Rensa alla

Bröstförstoring!


Ämnesstartare

Någon mer än jag som funderar på detta? hade varit kul att höra andras tankar om det hela. [y]

Själv är jag 17 år, fyller 18 nästa år då. Då har jag möjlighet att operera mig eftersom jag har pengar till det mm. Jag har strl 75B nu, lite förstort dock. Har mer konformade bröst och skulle vilja öka en kupstorlek samt göra dem runda.


   
Citera

gjorde du inte tråd om det här för någon dag sen bara?


   
SvaraCitera

eh, ja . typ igår var det en likadan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jäklar vilken koll ni hade då, jo men ingen svarade ju på den :S


   
SvaraCitera

operera röven istället, den är viktigare


   
SvaraCitera

Finns viktigare saker än fejktuttar du kan lägga dina pengar på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Finns viktigare saker än fejktuttar du kan lägga dina pengar på

Så att bli av med komplex och öka ens självförtroende är slöseri med pengar enligt dig? Bra tänkt! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PetraPott:

Jag har strl 75B nu,

Är inte det tillräckligt stort? Dessutom tycker iaf jag att naturliga bröst är så mycket finare än fejkbröst, jag tänder inte ens på det, det ser bara konstigt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PetraPott:

hade varit kul att höra andras tankar om det hela

En kompis vänninna fixade sina bröst. För det priset tyckte inte jag att det var värt operationen. Sen får hon inte festa lr dricka alkohol på minst 12 veckor och inte anstränga sig fysiskt sig på minst 6 månader. Nu har hon fått problem och en infektion och måste absolut hålla sig ifrån fester och allt sånt vad det innebär. Infektionen blev lika stor som en femkrona har jag för mig.

Sen var det kanske inte en stor bröstförstoring hon gjorde (vad jag själv kan se) men ändock tycker hon att det är skitjobbig att ligga på rygg eftersom det är tungt för bröstet. Även hennes rygg har nu tagit stryk och det är ungefär typ 500g/tutte och trycket är tydligen tillräckligt för att det ska kännas obehagligt.

Har för mig när hon vaknade att hon ville operera sig igen för att hon hade föreställt sig brösten lite större... Sen om 8-10 år måste man göra ny operation oavsett om man ska ta ut brösten för att göra lyft eller för att förstora eller bibehålla bröststorleken.

Enda gången jag skulle kunna tänka mig att göra nått me brösten är om man fått hängiga bröst pga att man blivit äldre, fött barn, eller råkat ut för bröstcancer.


   
SvaraCitera

isola:

Finns viktigare saker än fejktuttar du kan lägga dina pengar på

Fast C-D är nice [crazy]


   
SvaraCitera

men varför har du inte 70B om 75B är för stort?
70B=75C
... sa en bröst-och-bh-kunnig person till mig en gång.


   
SvaraCitera

och öh, för att svara på om "nån annan tänkt på det" så lär ju du vara den enda som tänker på hur dina bröst ser ut, fler lär störa sig på plasttuttar än (vad du tycker) små naturliga.

Jag har väl haft samma tanke några gånger, men jag tänker vänta med att ta något beslut tills jag är 25 och mest troligt färdigutvecklad. Just nu tror jag det finns viktigare saker i mitt liv än om jag ska ha fejkboobs eller inte. Lägg pengarna på att förbättra din självkänsla istället.


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

70B=75C

Vänta, va? 70 är ju mindre än 75 och C är självklart större än B. Hur fan kan det där då stämma[shake]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Vänta, va? 70 är ju mindre än 75 och C är självklart större än B. Hur fan kan det där då stämma

du minskar inte omkretsen på boobsen, bara skillnaden mellan bh-storleken och kupstorleken = en kupstorlek upp.


   
SvaraCitera

PetraPott:

hade varit kul att höra andras tankar om det hela. [y]

Ta på dig fejk bröst som är runda, skulle jag ha gjort om jag var tjej. jag tror ingen blir direkt besviken om du ska ha sex efteråt.

och du sparar en massa pengar och smärta.[y]


   
SvaraCitera