Aviseringar
Rensa alla

Bröstförstoring med piller och sånt


Ämnesstartare

loom:

Nej! Såna här andra piller!

Vilka?!

loom:

Fast jag fyller knappt ut en 70A, och det gör mig på riktigt ledsen. Det ser okej ut med tröja på, men utan tröja är det bara fånigt

Tror det ser alldeles utmärkt ut. Chilla.


   
SvaraCitera

loom:

Vad har du för belägg för det?

Det jag har sett är dyrt och läst dåliga saker om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Man lägger pengar på tabletter som innehåller fantastiska bröstförstorande ämnen såsom... potatispulver!

Mm, men nu sökte jag ju liksom efter folk som har erfarenhet av preparat SOM FUNKAR. För det måste ju finnas.

stereo total:

Det ser inte alls fånigt ut. Jag tycker att du ska vara glad att du har små bröst. Jag önskar att jag hade det. Har svårt att hitta fina behåar. Det suger.

Jag har ju också svårt att hitta behåar, om jag inte anstränger mig och spänner ut bröstet så glipar det. Jag tänker såhär att när jag ska vara intim med pojkar så blir de besvikna när jag klär av mig, för att det inte finns så mycket att greppa. Inte ens en handfull [sad]

antrax:

Tror det ser alldeles utmärkt ut. Chilla.

Tack, men det ser ut som ett barn som är för litet för att ha behå.[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Vilka?!

Bröstförstoringspiller! Googla!


   
SvaraCitera

loom:

Jag har ju också svårt att hitta behåar, om jag inte anstränger mig och spänner ut bröstet så glipar det. Jag tänker såhär att när jag ska vara intim med pojkar så blir de besvikna när jag klär av mig, för att det inte finns så mycket att greppa. Inte ens en handfull [sad]

Det finns massvis med killar som gillar små bröst. Så det behöver du inte alls oroa dig över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om det finns sådana piller kommer de inte funka. Det finns typ 3 sätt att få större bröst.

1. Bröstförstoring.

2. Vara gravid/amma.

3. Ha små fina kuddar i bhn.

Bara att välja[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Även om det finns sådana piller kommer de inte funka.

Och vad har du för belägg?

stereo total:

Det finns massvis med killar som gillar små bröst. Så det behöver du inte alls oroa dig över.

Men tänk om jag myser med nån jag är jättekär i, och han bara "eeeeeeh VAR ÄR DOM?????" [cry][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Bröstförstoringspiller!

Verkar läskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Men tänk om jag myser med nån jag är jättekär i, och han bara "eeeeeeh VAR ÄR DOM?????" [cry][blush]

Är nog ingen fara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Fast jag fyller knappt ut en 70A,

floppsen gillar det, se till att börja gilla honom, problem solved.


   
SvaraCitera

loom:

Men tänk om jag myser med nån jag är jättekär i, och han bara "eeeeeeh VAR ÄR DOM?????" [cry][blush]

Då lägger du handen över hans skrev och ba "eeeeeeeeh, trodde att du var en kille?????"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker också det borde finnas piller som funkar, p-piller gör ju det så varför inte kunna göra något starkare? Men det jag har läst om det verkar vara att man bara blir lurad på pengar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Och vad har du för belägg?

Haha, nä, jag har inget bevis eller sånt. Men, du hör ju själv piller som gör brösten större.

Alltså, om det skulle finnas några tabletter så kommer de stå massor bra om de, men egentligen är de fulla med massa skitsaker som är dåligt för kroppen[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Då lägger du handen över hans skrev och ba "eeeeeeeeh, trodde att du var en kille?????"

Hihi, åh [love]

Någon annan:

Jag tycker också det borde finnas piller som funkar, p-piller gör ju det så varför inte kunna göra något starkare? Men det jag har läst om det verkar vara att man bara blir lurad på pengar..

Ja, men jag googlade lite grann och hittade i nåt forum folk som sa att något visst piller faktiskt funkade, så därför tänkte jag att på heeeela UM borde det iaf finnas nån som provat och som det funkade för. Tydligen inte[sad]

FLTH:

om det skulle finnas några tabletter så kommer de stå massor bra om de, men egentligen är de fulla med massa skitsaker som är dåligt för kroppen

Jaja, är ju rädd för det men tänkte att det måste finnas NÅT som funkar och att NÅN här kanske hade testat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

floppsen gillar det, se till att börja gilla honom, problem solved.

[y]

Förövrigt suger piller.
"Om du vet vart du vill bli stor, varför behandla hela kroppen?"


   
SvaraCitera