Aviseringar
Rensa alla

Bröstförstoring med piller?


Ämnesstartare

Jag mår dåligt över mina små bröst..Mina nuvarande bröst (om man nu kan kalla dem det) fyller inte ens ut en 70 a-kupa med 3 inlägg!!! Jag är platt, och mår psykiskt dåligt av detta. Eftersom jag har fått höra att jag är FÖR smal från olika håll och att jag ser ut som en barnunge eller överhuvudtaget klassas som 16 år, börjar jag fundera på bröstförstoring, med piller.
Snälla hjälp mig. Jag har redan fått höra ett antal gånger att ”du kommer växa till dig, vänta och se” men förihelvete bespara eran jävla ömkan, ge mig hjälp istället! Jag fick min mens för snart 3 år sedan och mina bröst har knappt växt sedan dess, om drygt 4 månader fyller jag 17 år. Jag äter regelbundet och ibland mycket mer än mina kompisar. Jag har också börjat att träna, men ingenting hjälper. Jag står inte ut längre. Jag har alltid varit lite orolig över dem och haft kroppskomplex och så, men inte som nu. Då har jag i alla fall alltid haft hoppet uppe om att nästa sommar kan jag bära bikini, men mina önskningar har aldrig uppfyllts. När alla mina kompisar för längesedan skaffat pojkvänner, börjar jag känna mig otålig och rent ut sagt deprimerad, nu orkar jag snart inte längre vänta. Vet någon om det finns några piller eller liknande som funkar för bröstförstoring?[confused]


   
Citera

[wink] gör det inte


   
SvaraCitera

vänta tills du blir 18, eller tjugeeeh o operera dig

o nej tryck inte i dig massa hormoner


   
SvaraCitera

JosefineM:

Jag mår dåligt över mina små bröst

Prata med dina föräldrar om detta.
Gå sedan till läkare och diskutera problemet där.
Landstinget är säkert villiga att ställa upp med operation om det fortfarande (när du fyllt 18) skulle finnas behov och en önskan för det.


   
SvaraCitera

Jag hade det EXAKT likadant när jag var 16, hade 65 A-70AA i BH, idag är jag 19 och har 70C-70D. Det kommer. Och det är fint med små bröst, tycker jag nu :p

Vet hur jobbigt det är, men piller hjälper mest troligt inte...


   
SvaraCitera

Eller aa, i och för sig... mina bröst började växa i samband med att jag började käka p-piller. :p


   
SvaraCitera

det finns någon sån där kräm tror jag som man kan smörja in sin feta (?) röv med och sedan brösten och så färdas fettet från problem(?)området till boobsen så dem växer. Tror det är svindyrt och har inte läst in mig på ämnet men du kan ju googla. Btw har jag börjat acceptera mina små bröst nu.. de är små men vafan, vem bryr sig. lycka till


   
SvaraCitera

p-piller[smile]
Kan i alla fall börja med att testa dem innan du gör något annat.


   
SvaraCitera

p-piller eller snacka med husdoktorn.


   
SvaraCitera

har hört & sett att p-piller fungerar
rekomenderas dock inte[crazy]


   
SvaraCitera

gör det inte


   
SvaraCitera

cashimira:

det finns någon sån där kräm tror jag som man kan smörja in sin feta (?) röv med och sedan brösten och så färdas fettet från problem(?)området till boobsen så dem växer. Tror det är svindyrt och har inte läst in mig på ämnet men du kan ju googla

Image


   
SvaraCitera

testa, jag kan hjälpa dej avgöra om det blir någon förändring[wink]


   
SvaraCitera

Capture:

du kan ju googla

hur fasen gör du så att bilden ändras varje gång? jag e förvirrad.
Men vet det vore dumt men tänkte ...

JosefineM:

förihelvete bespara eran jävla ömkan, ge mig hjälp istället!

om det hjälper eller stjälper henne får hon avgöra själv


   
SvaraCitera

JosefineM:

Vet någon om det finns några piller eller liknande som funkar för bröstförstoring?[confused]

P-piller fungerar för att man går allmänt upp i vikt och lägger på sig fett.
Har inga andra piller att "rekommendera", de där naturläkemedlena är mest bara buffel och båg och har inga dokumenterade och bevisade effekter på att förstora bysten.

Det kan eventuellt finnas något hormon som man kan inta har jag för mig, men i så fall är det receptbelagt. Tala med dina föräldrar och läkare. Skulle dock rekommendera att vänta då brösten inte växer klart oftast förrän man är i 20års åldern


   
SvaraCitera