Aviseringar
Rensa alla

Bröstglitter snyggt eller inte?


det där är ju inte bröstglitter som sminkös lagt dit, det är ju glittrigt tyg för att klänningen inte ska halka ner och visa boobsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

det där är ju inte bröstglitter som sminkös lagt dit, det är ju glittrigt tyg för att klänningen inte ska halka ner och visa boobsen.

Försökte hitta en bättre bild men ingen har lagt upp något på Google, Ja det kan vara som du säger men isåfall måste tyget vara extremt osynligt för jag såg inte det innan [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

t,varför undrar du?

Jag vet inte. Var nog bara nyfiken. Det är inte direkt en fråga man hör varje dag. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Jag vet inte. Var nog bara nyfiken. Det är inte direkt en fråga man hör varje dag. 🙂

Nej vet knappt jag våga fråga för folk kan ju tro att jag är ett troll.. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Nej vet knappt jag våga fråga för folk kan ju tro att jag är ett troll..

Haha, fast just sånt här kanske man inte trollar om. Folk verkar ha tagit dig seriöst, tur det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Haha, fast just sånt här kanske man inte trollar om. Folk verkar ha tagit dig seriöst, tur det!

Exakt har fått väldigt bra respons mot vad jag trodde samt är detta min första tråd så tack för din åsikt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Exakt har fått väldigt bra respons mot vad jag trodde samt är detta min första tråd så

Välkommen till UM! Förhoppningsvis fortsätter folk att svar dig seriöst även i fortsättningen.

mullis711:

tack för din åsikt!

Inget att tacka för! Delar så gärna med mig av mina tankar.
Well, fortsatt lycka till med tråden. Nu ska jag sluta vara off topic.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

glitter


   
SvaraCitera

mullis711:

Försökte hitta en bättre bild men ingen har lagt upp något på Google, Ja det kan vara som du säger men isåfall måste tyget vara extremt osynligt för jag såg inte det innan

jag såg det supertydligt när jag såg framträdandet i melodifestivalen. Tror det är typ nylon i ganska exakt samma färg som hennes hud, och vitsen är att det inte ska synas 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara på Edward Cullen... fast nä.


   
SvaraCitera

Inget som jag skulle använda!
På konståkare passar det däremot bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man får göra som man vill.
jag vill inte ha glitter på mina tuttar. Dold text: jo det vill jag men shh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världens starkaste man:

man får göra som man vill.
jag vill inte ha glitter på mina tuttar. Dold text: jo det vill jag men shh

Haha [bigcheers]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

haha.


   
SvaraCitera