Aviseringar
Rensa alla

Brösts magiska frekvens (fråga till tjejer)


Ämnesstartare

Miceparade:

Lite som vhfaj fast inte lika hemsk!

Vad är vhfaj?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

ALLA föremål som kan svänga har en resonansfrekvens, alltså även bröst!!!

!!!!!

Gasolinerainbow:

. Hängbron över Tacoma Narrows hade en egensvängningsfrekvens lika hög som vinddyningarna som kom mot bron. Det ledde till att minsta blåst gjorde att bron började kasta kraftigt. Till slut slets hela bron sönder bara av lite lätt blåst. Det är det här jag är rädd ska hända en del stackars tjejer som springer i sina brösts egensvängningsfrekvens.

Hahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Hahaha.

Men du har inte märkt detta själv? Jag vill påpeka att temat för denna tråd inte är ett skämt utan det fysikfenomen som diskuteras finns och påverkar gungande bröst. Det är altså viktigt att diskutera detta område.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förjävla korkat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det här samma människa som ett par år sen var en rump-fanatiker?

vad hette han??!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo vhfaj eller något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilla lady:

är det här samma människa som ett par år sen var en rump-fanatiker?

Nej, det var någon annan sjuk människa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solklart:

förjävla korkat

Vad menar du med korkat? Tror du inte att fysiken bakom detta stämmer? Jag är 100% säker på att även bröst måste ha en egensvängningsfrekvens, och att dom måste kasta enormt om man lyckas springa i exakt rätt frekvens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Vad menar du med korkat? Tror du inte att fysiken bakom detta stämmer? Jag är 100% säker på att även bröst måste ha en egensvängningsfrekvens, och att dom måste kasta enormt om man lyckas springa i exakt rätt frekvens.

klart som fan
det sitter ju inga ben i själva brösten, så det är väl klart att de svänngggerr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara man joggar så "svänger" de ju


   
SvaraCitera
kachin

Gasolinerainbow:

Min fråga till er tjejer är: har ni noterat detta fenomenet?

Nej, men tack för intressant kvällsläsning [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solklart:

klart som fan
det sitter ju inga ben i själva brösten, så det är väl klart att de svänngggerr

Jo men min poäng var ju inte att dom svänger. Det vet naturligtvis alla. Min poäng var ju att säga att dom har en självsvängningsfrekvens och att den måste uppnås ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Jag har ingen krockkudde i bilen utan förlitar mig helt på att mina bröst ska rädda mitt liv om vi krockar! [badgrin]

Det har kanske inte så mycket med egenfrekvens att göra, men bra för dig i vart fall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Jo men min poäng var ju inte att dom svänger. Det vet naturligtvis alla. Min poäng var ju att säga att dom har en självsvängningsfrekvens och att den måste uppnås ibland.

jaha


   
SvaraCitera