Aviseringar
Rensa alla

Bröstsex


Ämnesstartare

Jag hittade denna tråd när jag skulle kolla var en användare hade tagit vägen. Den användaren skrev i tråden att detta är ett porrskadat fenomen, vilket verkar vara sant.
Vad tycker ni om detta? Förstår inte riktigt vad man får ut av det, mer än att det kanske är lite skojigt och varmt. Hade nog velat testa som kille kanske, men som tjej ser jag inte riktigt det festliga.
Har dock öppet sinne för det. Oki nu era åsikter.

(Cred till er som gjort detta utan fniss och "tittuuuut" hehehe)


   
Citera
Ämnesstartare

RÖSTA KORREKT!

obs skojsamt kan ju betyda ur humorperspektiv också och då blir det ju en annan sak......
bortse från det då och tänk endast på upphetsande!!!!!


   
SvaraCitera

isola:

Tjej: Ja (har testat) (Du röstade på detta alternativ)

Har provat för att prova. Det var när sex med kukar var väldigt nytt för mig. Jag var nyfiken liksom. Tyckte inte att det var upphetsande, men det såg roligt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isola, du har börjat skapa väldigt många sexrelaterade trådar, är det möjligt att du börjar bli sexuellt frustrerad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad ger en avrunkning för tillfredsställelse för givaren? Är inte det lite samma sak?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Isola, du har börjat skapa väldigt många sexrelaterade trådar, är det möjligt att du börjar bli sexuellt frustrerad?

Nä får inte ut någon sexuell tillfredsställelse av trådarna så jag skulle nog inte bota något sådant på det här sättet.
Det stod mellan denna och en deodorantpoll. Jag struntar faktiskt i mina studier och simning nu för detta.
Men borde ta upp dem båda kanske.

stereo total:

Tyckte inte att det var upphetsande, m

isola:

obs skojsamt kan ju betyda ur humorperspektiv också och då blir det ju en annan sak......
bortse från det då och tänk endast på upphetsande!!!!!

[no-no][no-no]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Budolicious:

Men vad ger en avrunkning för tillfredsställelse för givaren? Är inte det lite samma sak?

Nej det här sker ju med de sexualiserade brösten, så då är det nog en annan sak.


   
SvaraCitera

isola:

[no-no][no-no]

Du ändrade medan jag skrev inlägget!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

HAHA JAG VILL RÖSTA I EN DEODORANTPOLL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

HAHA JAG VILL RÖSTA I EN DEODORANTPOLL

Knarko har nog gjort en tror jag. Men min skulle blivit mer omfattande!!! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Osäker/annat (Kille) (Du röstade på detta alternativ)

verkar upphetsande fånigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns skönt men är lite jobbigt/tråkigt att utföra, särskilt när man har små bröst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tjej: Nej (har ej testat) (Du röstade på detta alternativ)

tror inte jag har testat. går ju inte med mina bröst liksom. och skulle nog inte gilla det även om det gick.


   
SvaraCitera

isola:

Knarko har nog gjort en tror jag. Men min skulle blivit mer omfattande!!!

haha, jag måste leta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kille: Ja (har testat) (Du röstade på detta alternativ)

Liksom Stereo provade jag mest för att prova. Mer skojsamt än upphetsande, men ändå trevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kille: Nej (har ej testat) (Du röstade på detta alternativ)

verkar hemskt osexigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej det här sker ju med de sexualiserade brösten, så då är det nog en annan sak.

Men själva grejen "meningslöst" för givaren tänkte jag. Att det är skillnad för hans om gör det är ju en annan fråga.


   
SvaraCitera