Aviseringar
Rensa alla

bröstvårtor


Postorderhoran:

vad vinner du på att de är hårda

Det är så hiskeligt erotiskt [love] sen är de cool att se dom växa [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite både och? Det är ju mysigt och roligt och tjejen verkar gilla det, klart att man gör det?

Bröstvårtorna är mkt känsliga och sexuella, klart att man tar på dom. Av min erfarenhet har jag lärt mig att det nästan är enklare att få en tjej våt genom att smeka deras bröstvårtor än det är att fingra på hennes klitoris, av någon konstig anledning.

Fast sen så får man inte glömma att man faktiskt använder både tunga och fingrar på andra ställen som kan kännas lite lustiga. Låren, öronen, halsen etc.

Nintendos BFF:

känns läskigt mkt freud på något sätt

Allt som har med sex att göra har med freud att göra


   
SvaraCitera
time
 time

Det Mawns sa. Liksom, vet jag att det är en erogen zon så kommer jag pussa på stället såvida inte personen jag pussar på säger emot förstås. Vet att min pojkvän inte alls tycker om att få pussar där, om det har något att göra med att det känns konstigt eller något underliggande machoideal vet jag inte. Han får göra det på mig i alla fall.

Och med de tjejer jag varit med så har det varit samma som för mig, det är lite kul och mysigt och så. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Vet att min pojkvän inte alls tycker om att få pussar där, om det har något att göra med att det känns konstigt eller något underliggande machoideal vet jag inte.

Det känns inte lika skönt för killar (för vissa killar kanske jag borde säga) eftersom att det känns lite för mycket. Liksom så att det blir irriterande. Lite som när en spindel klättrar på dig eller något, sådär, så man vill att det ska sluta.


   
SvaraCitera
time
 time

Mawns:

Det känns inte lika skönt för killar (för vissa killar kanske jag borde säga) eftersom att det känns lite för mycket.

Ah, på det viset. Får samma om jag går utan bh för de blir känsliga om de skaver mot vissa tygsorter. Eller när nån trycker mig hårt i naveln, fy fan vad det är obehagligt. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att alla män innerst inne är mammagrisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Allt som har med sex att göra har med freud att göra

inte lika mycket!!! liks, suga på bröstvårtor känns lite väl oidipuskomplex eller nåt bara :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

För att alla män innerst inne är mammagrisar

trodde detta men ville inte antyda i trådstarten att män helst sexar sina mödrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

dde detta men ville inte antyda i trådstarten att män helst sexar sina mödrar

Nä men då kommer jag och antyder det istället, har din rygg sistah.


   
SvaraCitera

Mawns:

Allt

Mawns:

har med freud att göra

varför begränsa sig till sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Allt

internet:

har med

internet:

Allt

internet:

att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl erogena zoner?
Varför vet jag inte... Kan väl vara för att erogena zoner sprider kärlek, som sagt, och kärlek kan man bli/blir man upphetsad av.

Har hört att känslan av att amma är speciell. Att amma sprider kärlek mellan mor och barn.

Missförstå mig inte på det sättet att man blir upphetsad av att amma sitt barn. Blir man det är man antagligen sjuk. Jag syftar alltså på två olika typer av kärlek som båda kommer från samma (erogena) zoner.

Ser samband men kan inte förklara på bättre sätt.


   
SvaraCitera

Mawns:

Allt

nej, bara freud


   
SvaraCitera