Aviseringar
Rensa alla

Bröt mitt nyårslöfte


Ämnesstartare

Skulle upp tidigt vaknade kl sent. Skulle ej äta godis detta år åt pringles och godis. Skulle träna gick till kiosken
hehe busfröet

 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Visste ni att mögel doftar? 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så busiii


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet men asså jag kan inte köpa gymkort förrän csn slutar knulla mig i röven för jag måste betala feta veterinärkostnader för min bebis... hur ska jag träna då ?? hantlar har jag men det e ju bara armar. 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Promenera Glöm det... Får väl ladda ner nån zumba

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livet var enklare när man var fet och olycklug

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det blir seppuku på det du

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:
Livet var enklare när man var fet och olycklug 

word
t.om nyttig mat kostar mer :(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

word
t.om nyttig mat kostar mer :(((

Haha jag vet :/ Fast jag har börjat storhandla på Willys så det blir supermkt billigare men nackdelen man måste laga allt från grunden suuuuuck. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Haha jag vet :/ Fast jag har börjat storhandla på Willys så det blir supermkt billigare men nackdelen man måste laga allt från grunden suuuuuck. 

blir det inte tungt att bära? låter mkt smart men måste skaffa mig en slav först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

blir det inte tungt att bära? låter mkt smart men måste skaffa mig en slav först.

Jo men jag lyckades fixa skjuts!! fick hur mkt mat som helst för lite pengar...men man måste ha bil annars går armarna av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför går du till veterinär med din bebis, har du inte råd med läkare? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Haha jag vet :/ Fast jag har börjat storhandla på Willys så det blir supermkt billigare men nackdelen man måste laga allt från grunden suuuuuck. 

hei babe du e tbaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maks:

hei babe du e tbaka

big flirt


   
SvaraCitera