Aviseringar
Rensa alla

Brötsvårtan?!


Ämnesstartare

Hallå allihop! [smile]

Nu är det såhär att jag har planer på att pierca mina bröstvårtor, men tvekar lite då jag hört att det kan bli konstigt sen när man tar ut dom?!

Typ att mjölkgångarna blir blockerade av vävnaden, går det fixa eller det är sånt man får ta om man nu vill pierca sig? Hur kommer bröstvårtorna se ut om jag vill ta ut piercingarna om kanske 5-6 år? [surprised]

Tacksam för svar [bigsmile]


   
Citera

Har egentligen ingen koll, jag skulle låta bli. Är inte spec snyggt heller


   
SvaraCitera

Min syster hade piercing innan graviditet och under, hände inget konstigt med mjölkgångarna.
Däremot får man jävligt osexiga nipples [shake]


   
SvaraCitera

testa


   
SvaraCitera

Zapetta:

Däremot får man jävligt osexiga nipples

hur ser de ut då


   
SvaraCitera

Artie:

hur ser de ut då

De sticker ut som pipor, ej som när de är styva utan värre [shake]


   
SvaraCitera

Zapetta:

De sticker ut som pipor, ej som när de är styva utan värre

tycker det e snyggare med styva bröstvårtor än slappa
trodde därför de blev snyggare av piercing för de styvnar


   
SvaraCitera

Artie:

tycker det e snyggare med styva bröstvårtor än slappa

Det säger jag inte emot men de ser ej styva ut efter ett tag.
Ser bara weird ut, de typ.. blir större och vem fan vill ha gigantiska nipples? [shake]

Och om man har piercing i nipplesen för att de ska vara styva känns den människan jävligt fail. Jag kan få styva nipples utan metall i dom [shake]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Ser bara weird ut, de typ.. blir större och vem fan vill ha gigantiska nipples?

Det beror väl på hur dom ser ut från början också?:P Alla ser ju så sjukt olika ut, därav borde väl det vara snyggt på vissa åtminstone?


   
SvaraCitera

Jag har piercing i ena bröstvårtan. Jag hade en först, tog ut den. Ingen skillnad, bara två minimala ärr för piercinghålen.
Jag har tagit om den igen och bröstvårtan har inte bara en väg för mjölken utan flera, så även om man piercar förstörs inte möjligheten att amma.


   
SvaraCitera

NEMI:

Det beror väl på hur dom ser ut från början också?:P Alla ser ju så sjukt olika ut, därav borde väl det vara snyggt på vissa åtminstone?

Ingen jag har sett det på hittills har det varit snyggt. Inte efter x-antal år iaf [shake]


   
SvaraCitera

Zapetta:

snyggt.

bröstvårta-piercing.jpg


   
SvaraCitera

Det där är säkert i början [shake]


   
SvaraCitera

nej, gör det inte. så äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker själv att det är otroligt snyggt på båder tjejer & killar så i den frågan är svaret självklart.

Men får fråga piercaren då hur han tror det kommer bli! Är ju väldigt individuellt tror jag.


   
SvaraCitera