Aviseringar
Rensa alla

Broskbildning?


Ämnesstartare

Hej alla ungdomar! För typ 3 veckor sen så gjorde jag industrial piercing HEMMA. Ja, jag vet att man ska göra piercingar i en studio men hade inte pengar för tillfället. Men iallafall, jag tror det kallas broskbildning och jag tror att jag har fått en sån liten broskbildning som är typ 1x1cm.  Jag älskar min industrial och ifall man opererar bort broskbildningen så måste man ta bort piercingen också. Den syns inte mycket men den kommer säkert att fortsätta växa, men vet någon vad man kan göra för att hindra broskbildningen att bli större?


   
Citera
reben

det bästa hade väl varit att gå till en läkare


   
SvaraCitera

Tycker du borde gå till en piercingstudio så de får titta på den! Om det bara är en irritation kan det hjälpa med saltvattenbad eller kompresser av kamomillte, och då slipper du ta ut piercingen.


   
SvaraCitera

Hur fan kan du göra INDUSTRIAL PIERCING HEMMA? Dessutom SJÄLV?Men.... blev resultatet som väntat? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lunatic:
Tycker du borde gå till en piercingstudio så de får titta på den! Om det bara är en irritation kan det hjälpa med saltvattenbad eller kompresser av kamomillte, och då slipper du ta ut piercingen.

Tack så mycket ska göra det! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:
Hur fan kan du göra INDUSTRIAL PIERCING HEMMA? Dessutom SJÄLV?Men.... blev resultatet som väntat? Rullar ögonen

Det gjorde ju jävligt ont men det var ju värt det. Piercingen sitter perfekt tycker jag så den är inte sne eller nåt 🙂


   
SvaraCitera