Slashy Skapade trådar Postade inlägg 12 Jul 2009, 22:28 Sacha Baron Cohen does it again. Grymt rolig film, såg den på bio idag.Filmen vinner lätt min bio vecka(filmer som jag sett denna vecka):TransformersIce Age 317 Again, vet inte varför jag såg den. Brüno <-- WINNER Så diskutera.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 12 Jul 2009, 22:29 Slashy:Så diskutera.Harry potter kommer äga sönder alla.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 12 Jul 2009, 22:30 Såg Brüno jag med. Den var bra i slutet. Kukar var inte riktigt min grej.
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 12 Jul 2009, 22:32 Harpyja:Kukar var inte riktigt min grej.sant sant, mycket sant, det var det enda minuset i filmen. Lament:Eftersom du hittills har verkat vara en ganska dålig personwhy
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 12 Jul 2009, 22:34 Slashy:Sacha Baron Cohen does it again. Grymt rolig film, såg den på bio idag.jag såg den igår den var skit bra.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 12 Jul 2009, 22:36 Slashy:sant sant, mycket sant, det var det enda minuset i filmen.Men alltså. Jag skrattar fortfarande åt smisk-scenen när han ramlar ut genom fönstret Ruskigt underbart. Eller den tysta stunden med jägarna när han pratat om sex and the city :'D.
KannibalKocken Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 12 Jul 2009, 22:36 emery:Harry potter kommer äga sönder alla.
kachin Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 12 Jul 2009, 22:37 ska se pottsorken på onsdag
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 12 Jul 2009, 22:38 Lament:i duno luloki, lolHarpyja:Men alltså. Jag skrattar fortfarande åt smisk-scenen när han ramlar ut genom fönstret Ruskigt underbart. Eller den tysta stunden med jägarna när han pratat om sex and the city :'D.indeed.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 12 Jul 2009, 22:40 orkar inte skriva då jag tkr ditt biorunkande e ganska no-life:igtPS, löjligt att du fortfarande inte ändrat din särskrivning av biovecka
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 12 Jul 2009, 22:41 Harpyja:Eller den tysta stunden med jägarna när han pratat om sex and the city :'D.slutet var ju bäst med straight Dave och Titanic låten hahahahahah
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 12 Jul 2009, 22:42 värdeuppgift:PS, löjligt att du fortfarande inte ändrat din särskrivning av bioveckakanske ville skriva så, ville vara lite rebell, har du nånsin tänkt på det
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 12 Jul 2009, 22:43 Coffeshop:slutet var ju bäst med straight Dave och Titanic låten hahahahahahMen när några i publiken såg helt förstörda ut för att de hånglade :'D.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 12 Jul 2009, 22:44 Harpyja:Men när några i publiken såg helt förstörda ut för att de hånglade :'D.hahahahahah! det var så underbart