Aviseringar
Rensa alla

Brukar du dömma folk efter deras utseende?


Ämnesstartare

Chickfactor:

ful och töntig.

[cry]


   
SvaraCitera

1.What's the first thing in your mind when you see this guy?
gillar anime
2.what personality do you think he has..do you think he's a nice person? maniac?
nördig, spelar tvspel och läser manga 24/7
3. What kind of music do you think he prepher? (it's easy to find out if you know who this guy is but try to judge by the look instead of cheating)
typ nintendo-pop
4.stupid question but... what is he? a mix? black? white? asian? middle east european?
asiatisk såklart
5.sexuality?
hetero men nyfiken
6. age (Now it's easy to find out the age but if you never knew the age and saw him walking by the street then...what age would you think this guy was?)
18


   
SvaraCitera

Hardlylike:

1.What's the first thing in your mind when you see this guy?

Fjortis, emo, straightgay. 🙁

Hardlylike:

2.what personality do you think he has..do you think he's a nice person? maniac?

Typisk fjortis, emo, personality. Han är för abort, och missbrukar sex, droger och preventinmedel och horor och är otrogen och har sex utanför äktenskapet osv. osv. 🙁

Hardlylike:

3. What kind of music do you think he prepher?

Modern fjortis/emo/tecno/rap/hiphop/ihop mixad röra, populära typer som sjunger jätte störande- och allt låter exakt likadant skräp musik. 🙁

Hardlylike:

4.stupid question but... what is he? a mix? black? white? asian?

Han är kines. 🙁

Hardlylike:

5.sexuality?

Straightgay, han beter sig gay, fast mot tjejer. 🙁

Hardlylike:

6. age

24. 🙁


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Han är kines. 🙁

du har nog inte sett så många kineser...kineser är ofta nästan vita, ljushyade "gula"

medans syd asiater (thailand och där omkring) är ljus-bruna.

dessutom har kineser inte sånna ansiksdrag. det är som och kalla en spanjor svensk


   
SvaraCitera

1.What's the first thing in your mind when you see this guy?
asian dude
2.what personality do you think he has..do you think he's a nice person? maniac?
säkert trevlig och så, men verkar lite nonchalant/dryg på nåt sätt. första intrycket bara!
3. What kind of music do you think he prepher? (it's easy to find out if you know who this guy is but try to judge by the look instead of cheating)
nån typ av rock skulle jag gissa på
4.stupid question but... what is he? a mix? black? white? asian? middle east european?
asiatisk mix
5.sexuality?
bi
6. age (Now it's easy to find out the age but if you never knew the age and saw him walking by the street then...what age would you think this guy was?)
typ 22


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aja,
Det är mig själv

jag anser inte själv att ja tillhör någon grupp som emo, punk osv.
men en vanlig mainstream svenne är ja nog inte heller... några av mina kompisar ja hänger med är alternative punk/ punk rocker..

kläderna ja brukar ha på mig är punk, rock...

är en anime och spelnörd[crazy]

Något annat? (Du röstade på detta alternativ)

1. Ja undrar hur folk kommer dömma mig(syftet med denna tråd)

2. Ja har ofta hört att ja är oseriös och lat^.- men ja är inte taskig (iaf inte vad ja vet) och ja börjar inte bråka så fort något händer

3. ja är allätare men ja gillar rock, hårdrock, metal och sånt mest... mitt favorit band har länge varit Disturbed (därför hette jag Disturbed_snällare på um för flera år sen)

4. ja är halv svensk och halv asiat (thailänsk)... Ja har drag från båda håll

5. ja har haft homofobi...ja har inte homofobi längre men ja skulle inte gilla om en homosexuell försöker göra något mot mig. Ja har hånglat med en kille men det var för att ja skulle få hångla med två tjejer efter om ja gjorde det (så var ja skit full)...Straight

6. 19 år

SaltaKätzchen:

Straightgay, han beter sig gay, fast mot tjejer. 🙁

ja anser inte att ja beter mig gay/fjollig men ja umgås bara med tjejkompisar (gått 3 år i en skola med stortsett bara tjejer...14 killar på 160 tjejer) och mina bästa kompisar är tjejer...så jag antar att ja kanske blivit lite fjolligare än en stenhuggare

Image


   
SvaraCitera

nej men jag ger sällan folk en chans beroende på utseendet[smile]


   
SvaraCitera

Tänker vad är det för dag idag snälla snälla svara måste veta?!!?


   
SvaraCitera

Det är du? [smile]


   
SvaraCitera

Hardlylike:

Något annat? (Du röstade på detta alternativ)

palla lägga ut bild på sig själv för att veta va folk tkr, me så många frågor oxå..

överssta bilden är förövrigt vilseledande, om man jfr me den ovanstående..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

palla lägga ut bild på sig själv för att veta va folk tkr, me så många frågor oxå..

överssta bilden är förövrigt vilseledande, om man jfr me den ovanstående..

ja tog mig själv som exempel istället för att leta reda på någon random guy på internet, tråden är om "dömma folk efter utseendet"

och efter som det är om att dömma folk efter utseendet så är det nödvändigt med många frågor...dömma olika saker


   
SvaraCitera

AfLevin:

ser ut att gilla anime


   
SvaraCitera

Hardlylike:

du har nog inte sett så många kineser...kineser är ofta nästan vita, ljushyade "gula"

Jag kännde en kines, och han var ganska lik första bilden faktiskt. Tänkte att även kineser kan bli solbrända. (:

Hardlylike:

ja anser inte att ja beter mig gay/fjollig men ja umgås bara med tjejkompisar (gått 3 år i en skola med stortsett bara tjejer...14 killar på 160 tjejer) och mina bästa kompisar är tjejer...

De flesta straighta killarna nu för tiden beter sig väldigt gayigt. Jag menar t.ex när man ser en av dagens ungdomar som alltid ska flörta med massa tjejer och beter sig så där riktigt överdrivet snällt/gayigt mot tjejer. Det är falskt, ungdomigt och modernt. ):

Hardlylike:

skit full

Hardlylike:

hångla

Tänkte det. Jag antog på utseendet att du var en vanlig tonåring. ):
Jag ser alla vanliga tonåringar som "fjortisar", alla förutom de väldigt ordentliga über kristna människorna som aldrig dricker, aldrig festar, inte färgar håret osv. (:


   
SvaraCitera
Hando

Hardlylike:

Ghetto Gangster (Du röstade på detta alternativ)

Ser du inte hur jävla läskig han ser ut med sin tröja med dragkedja på magen. Han har helt klart varit med i en knivfight [no-no]


   
SvaraCitera