Aviseringar
Rensa alla

Brukar du ta mina trådar seriöst?


God Konsument:

Känn dig inte speciell, halva Sverige har det.

Du litar verkligen på alla, va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Ringen ingen klocka [sad]

Trodde jag var kändis. :O

mörknäs:

jag är fascist

Vet.

mörknäs:

vilket jag kan argumentera för

Inte sett en enda tråd där du haft något vettigt att säga iaf.

mörknäs:

du är anarkist, vilket du både saknar argument och bakomliggande ideal för

Nej, jag är en blandning mellan ekologism och anarkism. Det andra är din åsikt, jag vet vad jag tror på och jag tycker inte det är ologiskt. Men du som fascist motsätter dig anarkism så jag förstår om du inte tycker argumenten är bra.

mörknäs:

utöver detta så kan du inte uttrycka dig ordentligt,

Är ganska slarvig när jag skriver så där kan du ha en poäng.

mörknäs:

och du är ungefär lika bra på att ta till dig kritik som flatline i neuromancer. dvs, inte bra! [y]

Beror ju på kritiken och hur den framförs. När du skriver till någon så brukar du bara allmänt dryga dig så det är svårt att ta din kritik seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ojar:

du vill ha fram dina åsikter men du är för feg för det.

Va?

Ståltråden:

Du litar verkligen på alla, va?

Mjo, brukar ha problem med det. [shake]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Trodde jag var kändis. :O

Det är du säkert, ser dig mycket på UM.

Dock är jag ganska ny här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Det är du säkert, ser dig mycket på UM.

Hehe.

DoktorMaJk:

Dock är jag ganska ny här.

Aha, okej. [smile] Tyckte jag kände igen din avatar dock...


   
SvaraCitera

God Konsument:

Aha, okej. Tyckte jag kände igen din avatar dock...

Klart du gör, det är conker 🙂


   
SvaraCitera

God Konsument:

Inte sett en enda tråd där du haft något vettigt att säga iaf.

God Konsument:

Nej, jag är en blandning mellan ekologism och anarkism. Det andra är din åsikt, jag vet vad jag tror på och jag tycker inte det är ologiskt. Men du som fascist motsätter dig anarkism så jag förstår om du inte tycker argumenten är bra.

det nedanstående är ju just din åsikt. jag är inte någon bedömare av dina åsikter i sammanhanget, jag har träffat flertalet anarkister som faktiskt är bra på att argumentera på sin sak, vilket är en av de punkter där du misslyckas brutalt.

samt, jag motsätter mig inte anarkism som så, däremot så ser jag stora svagheter i det rent praktiskt.

God Konsument:

Beror ju på kritiken och hur den framförs. När du skriver till någon så brukar du bara allmänt dryga dig så det är svårt att ta din kritik seriöst.

fast det där är ju inte på något sätt riktigt. jag har hur många gånger som helst ställt frågor till dig angående fördelningspolitik och ekologism och hur dessa kan genomföras utan centrala maktorgan med medel att upprätthålla och omforma regelverk på ett snabbt och effektivt sätt, helt enkelt myndigheter med slutgiltig auktoritet. vilket du för en gångs skull bemött på ett konsekvent sätt, närmare bestämt inte alls. det är två exempel! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Klart du gör, det är conker 🙂

Vet ej vad det är. [crazy]

mörknäs:

det nedanstående är ju just din åsikt. jag är inte någon bedömare av dina åsikter i sammanhanget, jag har träffat flertalet anarkister som faktiskt är bra på att argumentera på sin sak, vilket är en av de punkter där du misslyckas brutalt.

Det ovanstående är ju just din åsikt. [smile]

mörknäs:

fast det där är ju inte på något sätt riktigt.

Jag har aldrig sett dig skriva något som inte var antingen fullt med personliga påhopp, ironi eller bara allmänna dumheter.

mörknäs:

jag har hur många gånger som helst ställt frågor till dig angående fördelningspolitik och ekologism och hur dessa kan genomföras utan centrala maktorgan med medel att upprätthålla och omforma regelverk på ett snabbt och effektivt sätt, helt enkelt myndigheter med slutgiltig auktoritet.

Och jag har vad jag vet skrivit hur det skulle fungera, men för all del, vad vill du veta?


   
SvaraCitera

God Konsument:

Vet ej vad det är

To bad [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

To bad [n]

*Too

[blush]


   
SvaraCitera

"Slår mig i pannan med ett stort jävla järnrör"

God Konsument:

*Too

Språkpolis [no-no]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Det ovanstående är ju just din åsikt. [smile]

inte i egenskap av partisk bedömare baserat på dina åsikter, vilket du verkar vilja påskina.

God Konsument:

Jag har aldrig sett dig skriva något som inte var antingen fullt med personliga påhopp, ironi eller bara allmänna dumheter.

personliga påhopp är relevanta när det kommer till politiska diskussioner, ironi är högst användbart, allmänna dumheter sysslar jag inte med.

God Konsument:

Och jag har vad jag vet skrivit hur det skulle fungera, men för all del, vad vill du veta?

svaret på ovanstående frågor, och följdfrågor som du borde kunna utantill vid det här laget.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

du har ju ytterst sällan vettiga saker att att framföra


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera