Aviseringar
Rensa alla

Brukar du träna ihop med folk med annan etnicitet än er själva?


Ämnesstartare

Fan vad du skriver inlägg om mångkultur och sånt.. Galen

Anura:
Som titeln lyder. Brukar ni träna ihop med någon med en annan etnicitet än er egna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har några i min klass, mattematik och religion, kanske mer lära än att träna... fast man tränar ändå upp sin kunskap. Så ja.
  Om det är fysisk träning du syftar på så brukar jag träna solo då det sker.


   
SvaraCitera
Kudhos

frukt:
Hade låst den här skiten om jag var mod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Har några i min klass, mattematik och religion, kanske mer lära än att träna... fast man tränar ändå upp sin kunskap. Så ja.

det där kallas att studera ihop :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

det där kallas att studera ihop :p

Träna upp sina matematiska kunskaper! Fast aa, kanske mer korrekt att namngiva fenomenet studera/lära.
    Förr så var vi tre stycken som tränade piano tillsammans, fast det vart längesedan.

Men, tycker inte haver någon betydelse för vad/vilken "etnicitet" dom som man tränar ihop med har?


   
SvaraCitera

Tränar med mig själv det behövs inte mångkulturellt i min träning


   
SvaraCitera
frukt

Xuzkie:

Träna upp sina matematiska kunskaper! Fast aa, kanske mer korrekt att namngiva fenomenet studera/lära.
    Förr så var vi tre stycken som tränade piano tillsammans, fast det vart längesedan.

Men, tycker inte haver någon betydelse för vad/vilken "etnicitet" dom som man tränar ihop med har?

Ingen bryr sig om din matematik eller ditt pianospelande, du vet vadfan tråden handlar om.


   
SvaraCitera
frukt

ÅH HERREGUD JAG RÅKADE INDIREKT TA EN AV ANURAS TRÅDAS PÅ ALLVAR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Ingen bryr sig om din matematik eller ditt pianospelande, du vet vadfan tråden handlar om.

Jovars, klart jag ser Glad
Men "alla" gymissar verkar tro att träna per automatik betyder att utföra fysiska övningar.. Skriv fysisk träning istället då träning är... träning` utav vad som helst.

Vet att ni tycker att det låter fånigt att jag bryr mig, men i hela svenska språket så är det bara det ovan och Göteborg dialekten som jag inte tål... Något måste man få ha Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland 


   
SvaraCitera

Seriöst Anura?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orkar inte ens trolla den här tråden. När ska anura komma ut med ett big suprise att han trollat under hela sin vistelse?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förr eller senare kommer det fram att... Ganon betalar hans lön. 

Weeaboo:
Orkar inte ens trolla den här tråden. När ska anura komma ut med ett big suprise att han trollat under hela sin vistelse?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

next stefan87


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nej


   
SvaraCitera