Aviseringar
Rensa alla

Brukar du vara kåt på skolan/arbetsplatsen?


Ämnesstartare

Återigen en undersökning [smile]


   
Citera

CosaNostra:

Sällan (kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

går ej i skola eller arbetar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätta gärna om det gäller skoltiden eller arbetsplatsen [smile]


   
SvaraCitera

CosaNostra:

Sällan (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Det har inget med arbetsplatsen/skolan att göra utan om jag t ex smsar med min partner om snusk så kan jag bli upphetsad av det.


   
SvaraCitera

CosaNostra:

ej (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

ändrar mitt svar till sällan
förlåt

Zymbaline:

ex smsar med min partner om snusk så kan jag bli upphetsad av det.

det tänkte jag ej på


   
SvaraCitera

CosaNostra:

Sällan (kille) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Det har inget med arbetsplatsen/skolan att göra utan om jag t ex smsar med min partner om snusk så kan jag bli upphetsad av det.

Precis. Jag menar ju inte att man skulle bli upphetsad av platsen i sig, utan hur ofta man (oavsett anledning) kommer på sig själv vara upphetsad på skolan/arbetsplatsen [smile]


   
SvaraCitera

CosaNostra:

Sällan (kille) (Du röstade på detta alternativ)

beror på om jag börjar tänka snuskigt om någon eller om någon sagt något som jag associerar till något snuskigt [wink]


   
SvaraCitera

arbetar med barn så det vore lite snuskigt [tard]


   
SvaraCitera

CosaNostra:

Sällan (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

När jag är på ointressanta föreläsningar kan det hända att jag tänker på sex och blir lite kåt av det.


   
SvaraCitera

CosaNostra:

Det händer väl (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Man spenderar ju en tredjedel av sitt liv där så en tredjedel av dom där mer out of the blue kåtslagen skulle kunna slå till där också lite grovt räknat. Sedan så är det jävligt lätt att dagdrömma på en tråkig lektion eller arbetsuppgift. Dagdrömmar består ju i princip enbart av vinst på blabla nu är jag miljonär, det perfekta brottet och erotik.


   
SvaraCitera
Mandan

Händer ju ibland att tankarna vandrar iväg i skolan om något är trist. Sex blir då roligare att tänka på... Så visst lite småkåt kan man bli ibland på sina tankar eller om man fått något sexsms [smile].


   
SvaraCitera

CosaNostra:

Sällan (tjej) (Du röstade på detta alternativ)

Det har ju hänt liksom, men var mer i gymnasiet när jag gick i samma klass som min partner. Nu tänker jag mest på grafik och teckning i skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mandan:

Händer ju ibland att tankarna vandrar iväg i skolan om något är trist. Sex blir då roligare att tänka på...

Får mig att tänka på myten om att killar skulle tänka på sex oftare än vad tjejer gör [crazy] Undra om det verkligen är så [smile] Får kanske göra en undersökning om det med, haha.


   
SvaraCitera