Aviseringar
Rensa alla

Brukar ni festa med folk med annan etnicitet än er egna?


Kudhos:

Det beror på. Kan du tänka dig växa 30~ cm, fixa gröna (lättare än bruna) ögon och typ... Jag vet inte... Ba bli lite polack?

In that case, hell yeah, let's party.

Kan inte du acceptera mig som jag är?:(

Får skaffa megahöga klackisar (godkänns då som över 190.) får fixa linser och återfödas från en polsk vaginbärare.

Frågan är då; Är det värt allt jobb, för att få partaja med dig då?


   
SvaraCitera
Kudhos

Anura:

🙂 whatever works for u

eJOB0.gif


   
SvaraCitera

Nej, har alltid med mig mätinstrument på fester så jag kan se att min omgivning är rasmässigt korrekt, annars far jag hem


   
SvaraCitera
Kudhos

dunderhonung:

Kan inte du acceptera mig som jag är?:(

Får skaffa megahöga klackisar (godkänns då som över 190.) får fixa linser och återfödas från en polsk vaginbärare.

Frågan är då; Är det värt allt jobb, för att få partaja med dig då?

Du kan hamna på undantagslistan för det låter som mycket jobb och vill man ens vara polack? Eller ens 1.90? Eller asså. Klart man vill vara 1.90, det är ascoolt. Men polack vettefan.

Så du kommer undan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: mätinstrument

använder du fortf sådant? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: t jag kan komma på vara af vit hudfärg, om det är vad du menar med att festa.

visste att du inners inne var nazist


   
SvaraCitera

Kudhos:

Du kan hamna på undantagslistan för det låter som mycket jobb och vill man ens vara polack? Eller ens 1.90? Eller asså. Klart man vill vara 1.90, det är ascoolt. Men polack vettefan.

Så du kommer undan!

Jag kommer undan! Lovar däremot att jag är rolig att partaja med.
Så rolig att jag t.om haft som jobb att dra igång fester. Fick schysst betalt & alldeles för mkt alkohol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja 


   
SvaraCitera

Anura:

använder du fortf sådant? :O

jajamensan, konstapeln


   
SvaraCitera
Kudhos

Istechetvåpunktnoll:

jajamensan, konstapeln

Vad är det du "Mäter"?BlinkRodnarHjärtaPartyOskyldig


   
SvaraCitera
Kudhos

dunderhonung:

Jag kommer undan! Lovar däremot att jag är rolig att partaja med.
Så rolig att jag t.om haft som jobb att dra igång fester. Fick schysst betalt & alldeles för mkt alkohol.

Vad bra! Då fixar du nästa så får jag dyka upp till den. Kan inte betala dig något märkvärdigt men kan bjuda på alldeles för mycket alkohol.


   
SvaraCitera

Kudhos:

Vad bra! Då fixar du nästa så får jag dyka upp till den. Kan inte betala dig något märkvärdigt men kan bjuda på alldeles för mycket alkohol.

Dricker alltid alldeles för mycket alkohol. Tyvärr jobbar jag åt rika personer som mest troligt skiter guld, t.om jag är rädda för deras bankkonton. Tror inte att du vågar umgås med dom.
#dunderhonungsfördomar


   
SvaraCitera
mynona

dinkompis:

visste att du inners inne var nazist

TihiRodnar


   
SvaraCitera

Kudhos:

Vad är det du "Mäter"?BlinkRodnarHjärtaPartyOskyldig

höhöh


   
SvaraCitera

Kan väl erkänna att under min rasbiologi-image så finns det en PK-kommunist i lusekofta och illaluktande kropp.


   
SvaraCitera