Aviseringar
Rensa alla

Brukar ni stänga persiennerna?


Har dem öppna hela tiden, förutom när jag lättar på mitt klädtäcke och sover.

Dold text: ... och dansar. [blush]


   
SvaraCitera

Jag har dom alltid nere på natten men när jag vaknat och bäddat sängen drar jag upp dom


   
SvaraCitera

När man sover, eller har glömt att dra upp dem bara. [crazy]

Det skall vara svart när man skall sova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har dem alltid öppna när det är ljust, men när det är mörkt blir jag smått paranoid och stänger dem


   
SvaraCitera
Åtta

Om man har de fetisher jag har, då krävs det att man alltid har persiennerna fördragna.


   
SvaraCitera

sylar:

Brukar ni stänga persiennerna när ni sitter i era rum? Isåfall varför? varför inte?

Nej, jag bor på fjärde våningen, och det är kul att vinka till dem i huset bredvid. Har också öppet för att annars glömmer jag dra undan dem när jag lägger mig, och på så vis vaknar jag inte när det blir ljust.


   
SvaraCitera

sylar:

Brukar ni stänga persiennerna när ni sitter i era lägenheter?

Jag minns inte när jag hade persiennerna "öppna" sist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här på UM så verkar det vara vanligast att man har stängda persienner : / I mitt bostadsområde däremot, så är jag nog en av de få som har dem stängda dygnet runt.


   
SvaraCitera

sylar:

så är jag nog en av de få som har dem stängda dygnet runt.

Då är vi två. Jag bor inte i ditt bostadsområde dock, men jag jag har alltid persiennerna stängda. Skitjobbigt att ha dom öppna, så kan ju alla titta in när jag springer runt naken i lägenheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Då är vi två. Jag bor inte i ditt bostadsområde dock, men jag jag har alltid persiennerna stängda. Skitjobbigt att ha dom öppna, så kan ju alla titta in när jag springer runt naken i lägenheten.

Sedan är det väldigt jobbigt att göra det till en daglig rutin att öppna/stänga dem stup i kvarten så fort det behövs.


   
SvaraCitera

sylar:

Sedan är det väldigt jobbigt att göra det till en daglig rutin att öppna/stänga dem stup i kvarten så fort det behövs.

Precis. Orka hålla på med sånt skit liksom.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera