Aviseringar
Rensa alla

Brun-och-awesome-utan-sol?


Ämnesstartare

Jag gillar absolut inte min (lik)bleka hy och det enda jag kan komma på som kan motverka det är att man antingen lägger sig i ett solarium (där jag kommer att dö av klaustrofobi och bli ännu mera likblek) eller att smeta in kroppen i BUS.

Vilket är bäst, tycker ni? Jag känner mest för BUS, för jag är ytterst tveksam till solarium.

Så kan någon ge mig förslag på bra brun utan sol krämer? Som inte kladdar (ger gula fläckar) och som torkar relativt snabbt?


   
Citera
Ämnesetiketter

Öööhhhh..... sola utomhus?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Öööhhhh..... sola utomhus?

Problemet är att jag hatar min hy så pass mycket att jag inte ens vill visa upp den genom att sola utomhus. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paula's Choice gör riktigt bra produkter så det här kan ju vara något:

http://www.paulaschoice-eu.com/almost-the-real-thing-self-tanning-gel.html

Har inte provat den själv men däremot andra hudkrämer. Dom håller vad dom lovar så att säga!

Edit: men för den verkar det rekommenderas både moisturizer och en cleanser. Det kostar en del men dom räcker rätt länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar den.


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Problemet är att jag hatar min hy så pass mycket att jag inte ens vill visa upp den genom att sola utomhus.

Det är många som tycker det är snyggt. Alla fattar att man måste börja någonstans.

Ta inte BUS [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Det är många som tycker det är snyggt. Alla fattar att man måste börja någonstans.

För ja, det är ju jätte fint att gå i jeans-shorts och vara alldeles vit på benen.

Dessutom så hatar solen mig, så det är också lite där problemet ligger.


   
SvaraCitera

Zeppelin:

För ja, det är ju jätte fint att gå i jeans-shorts och vara alldeles vit på benen.

Ja det är fint.

Zeppelin:

Dessutom så hatar solen mig, så det är också lite där problemet ligger.

Får väl övervinna din klaustrofobi då... BUS är hemskt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men äh, ta lite lotion med svagt BUS i. Dove har en bra.
Sen behöver man inte stänga hela locket på solariumet, det gjorde inte jag. Men jag blev iof inte brun heller..
Men solariumsolande och vanligt solande ger rynkor längre fram i livet [no-no]
Min fostermamma solade solarium flera ggr i veckan året om, det sa hon att det kunde hon ju unna sig eftersom hon varken knarkade, rökte eller söp.


   
SvaraCitera

Bara att sola utomhus där folk inte kan se dig så lätt. Vill man vara fin får man lida pin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi kan sola utomhus tsm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sola [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är snyggt att va blek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Bara att sola utomhus där folk inte kan se dig så lätt. Vill man vara fin får man lida pin.

retstickan:

vi kan sola utomhus tsm

OF 5:

sola [confused]

Det spelar ingen roll hur många timmar jag ligger och solar i Sverige. Jag har solskyddsfaktor 50 inbyggt i kroppen. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Likblekt är nice


   
SvaraCitera