Aviseringar
Rensa alla

BRUNETTER ÄR INTE HELLER DUMMA!!!


Lounge:

Tycker man bör undvika ordet som är förenat med förtryck trots att det låter coolt för en själv. Det landar inte nödvändigtvis coolt.

För de bara människor som är för känsliga .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aa det är något särskilt med brunetter asså


   
SvaraCitera

Brunetter är bäst och vildast i sängen <3 


   
SvaraCitera

Varken brunetter eller blondiner är dumma. Dessvärre får väl vi killar erkänna att tjejerna oftast går ut med högre betyg både från grundskola, gymnasium och högskola/universitet så ser man enbart på betygen så är tjejerna intelligentare än vad killarna är. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN  VAD ÄR DET NI INTE FATTAR???  BRUNETTER ÄR ALLSMÄKTIGA JAG SKA TA ÖVER VÄRLDEN MED MIN BRUNETT ARMÉ!!!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jänkaren:
Varken brunetter eller blondiner är dumma. Dessvärre får väl vi killar erkänna att tjejerna oftast går ut med högre betyg både från grundskola, gymnasium och högskola/universitet så ser man enbart på betygen så är tjejerna intelligentare än vad killarna är. Rodnar

Eller så får de mycket gratis pga normer??? Ungefär som killar ofta får sämre betyg i hemkunskap för att de är killar. 


   
SvaraCitera

Snälla, bara gå och lägg dig. Du är inte rolig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hildingdoe:
Snälla, bara gå och lägg dig. Du är inte rolig.

BRUNETT AKBAR 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BRUNETTEN SKA STRAFFA ER 


   
SvaraCitera

Thé King:

BRUNETT AKBAR 

Simma lugnt nu va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hildingdoe:

Simma lugnt nu va.

Va?  Finns inge vatten här 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DÖD ÅT ALLT SOM ÄR ICKE UNDERKASTAT BRUNETTEN 


   
SvaraCitera

S3ON: Eller så får de mycket gratis pga normer???

Att tjejer och i synnerhet snygga tjejer oavsett hårfärg får mycket gratis är ju fullt klart. Ser alltför ofta tjejer komma in gratis på klubbar eller får gå före hela kön när det är köbildning och även blir bjudna av bartenderns på gratis drinkar.

S3ON: Ungefär som killar ofta får sämre betyg i hemkunskap för att de är killar.

Det borde inte vara så. Fick själv högsta betyg i hemkunskap eftersom jag var så "otroligt" bra på att baka och laga mat.  Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallå, jag är guldbrunnet? får inte jag någon hyllning?


   
SvaraCitera