Aviseringar
Rensa alla

Brunn & Thorneus Fantabulösa Pizzahak


Ämnesstartare

Trött på sunkiga och kladdiga pizzor? Kom då till Brunn & Thorneus Fantabulösa Pizzahak!

Jag vill lova er att Capture kan knåda som ingen annan, och själv har jag pizzabagararmar som skulle få vilken turk som helst att bli avundsjuk! Fråga bara våra första kunder; Lampan och Mario!

Image

Som ni ser så var de till en början lite skeptiska till vår kokkonst. Tyvärr har vi inga bilder av hur jag och Capture skapade vår degiga magi, då kamerakvinnan för tillfället hade mjöl på diverse olämpliga ställen.

När våra pizzor var klara så skrämdes Lampan av vår kreativitet, och som ni ser så var hon lite tveksam till huruvida pizzorna faktiskt var ätbara eller ej.

Image

Men mycket snart så förbyttes tveksamheten mot glädje och uppskattning!

Image

T.o.m. Mario tyckte att det var gott.

Image

Mycket, mycket gott!

Image

Det var så gott att när pizzan nästan var slut så funderade Lampan på att döda sin pojkvän bara för att få mer.

Image

Men hon fick nöja sig med att dricka sin mjölk (som hon själv betalat för [no-no])

Image

Nu är både pizzan och historien slut. Men vill ni också ha pizza så är det bara att besöka Brunn & Thorneus Fantabulösa Pizzahak!

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Va? Dök hon inte ner i den? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grät hon inte för denna råa akta av kannibalism? Äta och skära upp huden på hennes folk sådär framför 'henne'


   
SvaraCitera

åhh 🙂
levererar Brunn & Thorneus Fantabulösa Pizzahak! pizzor till hungriga Umare?


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Va? Dök hon inte ner i den? :S

JrL414_3:

Grät hon inte för denna råa akta av kannibalism? Äta och skära upp huden på hennes folk sådär framför 'henne'

Jag förstår... Ingenting. [confused]

lockbete:

levererar Brunn & Thorneus Fantabulösa Pizzahak! pizzor till hungriga Umare?

Bara om de är snälla och bjuder på ingredienser och sedan diskar efter sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Jag förstår... Ingenting. [confused]

Om vi säger att en människa kan vara en pizza, och sätter punkt där.


   
SvaraCitera

Jag måste bara veta en sak, är det sånt man gör när man umgås nyktert tillsammans med sina vänner? jag kanske låter dryg, men jag måste veta.
Btw; såg helt supernajs ut. när jag är i krokarna så kommer jag direkt.


   
SvaraCitera

Nevon:

Bara om de är snälla och bjuder på ingredienser och sedan diskar efter sig.

så jag ska skicka ingredienser till dig, sen bakar du den och skickar till mig...sen åker jag hem till dig och diskar?[crazy]


   
SvaraCitera

Du gör jämt så mysig trådar. Fler sånna till folket! Sen så skulle jag lätt komma och äta pizza hos er [cute]


   
SvaraCitera

JrL414_3:

säger att en människa kan vara en pizza,

Pizza man

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill göra pizza nu. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JrL414_3:

Om vi säger att en människa kan vara en pizza, och sätter punkt där.

Ah. Nu förstår jag. Det var lite fyndigt, men mest drygt. [y]

lockbete:

så jag ska skicka ingredienser till dig, sen bakar du den och skickar till mig...sen åker jag hem till dig och diskar?[crazy]

Eh ja, om du absolut vill. Fast då får du bjuda på frakten också. [no-no]

NUJÄVLARR:

Jag måste bara veta en sak, är det sånt man gör när man umgås nyktert tillsammans med sina vänner?

Mjae. Jag vet inte riktigt. Jag har aldrig bakat pizza med mina vänner förut. Men det här är ett sätt att umgås i alla fall.

NUJÄVLARR:

jag kanske låter dryg, men jag måste veta.

Jag förstår precis vad du menar.

GHurt:

Du gör jämt så mysig trådar. Fler sånna till folket!

Halva äran går faktiskt till Capture som var kamerakvinna. [party]


   
SvaraCitera

Var är din BMW pojk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Var är din BMW pojk?

Bara för att man bor i ett slott så behöver man inte vara rik. [no-no] Dessutom fyller jag inte arton förrän imorgon. [blush]


   
SvaraCitera