Aviseringar
Rensa alla

Brutit näsan, snälla hjälp!!


Ämnesstartare

isola:

:S

Nä gå dit och se vad de säger, kanske är den bara svullen.

Är helt 100 på att den inte är svullen. Behöver man verkligen näsplastik för att få bort knölar man fått av att ha ramlat med näsan?...


   
SvaraCitera

vanligtjej:

Absolut ska jag göra det. Har bara fått knölar på båda sidorna som jag ej hade förr, hur får man bort knölar ens?

Ungefär som att klämma på en finne.
Okej, det seriösa svaret då... Jag vet faktiskt inte. Kanske dom mest klämmer, faktiskt. Men det är bättre att gå dit än att låta bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanligtjej:

Jag mår inte bättre av detta :/

hehe förlåt, men du har nog inte brutit den, och om det visar sig att du har det (otroligt) så är det till att gå på visit hos läkaren. Boka tid ändå om du tycker att den har förändrats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanligtjej:

Är helt 100 på att den inte är svullen. Behöver man verkligen näsplastik för att få bort knölar man fått av att ha ramlat med näsan?...

Nej, sällan, det beror på hur den har tagit stryk och hur mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

hehe förlåt, men du har nog inte brutit den, och om det visar sig att du har det (otroligt) så är det till att gå på visit hos läkaren. Boka tid ändå om du tycker att den har förändrats.

det är lugnt Glad jag har inte brutit den nej, men det är en jävla stor skillnad.. Flera av mina vänner la märke till det, även min familj. Är så himla ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:

undrar om hans fru har sexuella drömmar

Meh... Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Nej, sällan, det beror på hur den har tagit stryk och hur mycket.

Vad finns det att göra annars då? Förutom näsplastik?..Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanligtjej:

det är lugnt Glad jag har inte brutit den nej, men det är en jävla stor skillnad.. Flera av mina vänner la märke till det, även min familj. Är så himla ledsen

Det är alltid bättre att undersökas fort, men om du vill vänta så kan du alltid se om den blir bättre av sig själv. Det var ändå rätt nyss så att säga så den kan tagit temporär förändring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Ungefär som att klämma på en finne.
Okej, det seriösa svaret då... Jag vet faktiskt inte. Kanske dom mest klämmer, faktiskt. Men det är bättre att gå dit än att låta bli.

Jo, jag önskar bara att få tillbaka min gamla näsa 🙁


   
SvaraCitera

vanligtjej:

Jo, jag önskar bara att få tillbaka min gamla näsa 🙁

Det kommer du nog att få också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanligtjej:

Är helt 100 på att den inte är svullen. Behöver man verkligen näsplastik för att få bort knölar man fått av att ha ramlat med näsan?...

Det vet nog läkare bättre än vi. Det skadar ju inte att visa upp den iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Det är alltid bättre att undersökas fort, men om du vill vänta så kan du alltid se om den blir bättre av sig själv. Det var ändå rätt nyss så att säga så den kan tagit temporär förändring.

Har väntat i några dagar, ingen förändring överhuvudtaget. hade den varit svullen, så märker man förändringar för varje dag som går men nu har det inte blivit några alls. Äsch, jag måste göra något eftersom att jag inte kan leva såhär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det vet nog läkare bättre än vi. Det skadar ju inte att visa upp den iaf.

Ja säkert. Jag är bara rädd och ledsen, Känner jag på nästippen så känner jag bara skinn och fett, det är mycket och kan knappt känna brosket/näsbenet för att den har blivit så stor 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanligtjej:

Ja säkert. Jag är bara rädd och ledsen, Känner jag på nästippen så känner jag bara skinn och fett, det är mycket och kan knappt känna brosket/näsbenet för att den har blivit så stor 🙁

Låter ju som om den är svullen då och det går ju förhoppningsvis över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemskt förstår att du är ledsen


   
SvaraCitera